Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:42:50 GMT

افراد بستری در در آی سی یو در زنجان شرایط خوبی ندارند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۴۹۸۶

افراد بستری در در آی سی یو در زنجان شرایط خوبی ندارند

علیرضا آرمانی‌کیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حدود ۸۰ نفر از بیماران در بخش آی. سی.یو مراکز درمانی استان بستری بوده و شرایط خوبی ندارند، اظهار کرد: یکی از انتظارات امروز ما این است که بیماران همکاری لازم را در روند توزیع با کادر درمانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه فعلاً ظرفیت بستری بیمارستان‌های استان زنجان تکمیل نشده و این حاکی از آن است که علی‌رغم آمار بالای بستری‌ها، ظرفیت خوبی در این زمینه در استان برای مراکز درمانی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با این وجود شرایط امروز حاکم بر بیمارستان‌ها باعث شده است تا شرایط برای کادر درمان سخت‌تر از گذشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با یادآوری اینکه هنوز وضعیت بیمارستان‌های استان به مرحله فوق‌حاد نرسیده است، خاطرنشان کرد: امروز ظرفیت خوبی با عنوان نقاهت‌گاه در استان زنجان ایجاد شده است، به طوری که طبق آخرین آمار در این زمینه، حدود ۴۰۰ تخت خالی در نقاهت‌گاه‌های استان داریم و این خود می‌تواند ظرفیت بزرگی در خصوص بستری بیماران باشد.

آرمانی‌کیان با اشاره به اینکه استان زنجان هنوز در زمینه کرونا به مرحله فوق‌حاد نرسیده است، افزود: با وجود اینکه هنوز ظرفیت بیمارستان‌های استان پر نشده و می‌توان نسبت به پذیرش بیماران اقدام کرد اما این موضوع را نیز باید در نظر داشت که شرایط موجود یاعث شده است تا کادر درمان دوران سختی را پشت سر بگذارند.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه همکاری مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث شده است تا شاهد کاهش آمار مرگ و میز در پیک پنجم کرونا نسبت به پیک‌های گذشته باشیم، بیان کرد: تلاش شده است تا مشکلات در حوزه بیماران کرونایی از جمله تامین کپسول اکسیژن برطرف شود.

کد خبر 5301652

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه تعاونی خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون ایلام عکس استانها استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین المللی صادراتی اکسپو فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است وغرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است..

 شهرکی افزود: نمایشگاه بین المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار  با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.
شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

 

دیگر خبرها

  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»