Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، تقی تقوایی مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: اعضای جوانان و دانشجویان عضو هلال احمر یزد با هدف کمک به همنوع، به پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین پیوستند.

او افزود: در سومین روز از ماه صفر، تعدادی از اعضای جوانان و دانشجویان عضو هلال احمر به همراه رئیس خانه هلال محمد آباد با حضور در انتقال خون یزد با شعار "اهدای خون هدیه برای نجات انسان ها" در قالب پویش قرار مهربانی و طرح تابستانی شوق رویش خون خود را به بیماران اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقوایی ادامه داد:  پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین به صورت مستمر در ایام ماه محرم و صفر به صورت سراسری در کشور در حال برگزاری است و اهداکنندگان خون برای ادای نذر خود به مراکز اهدای خون مراجعه می‌نمایند.

مدیر کل انتقال خون استان یزد در پایان با اطمینان خاطر به اهداکنندگان خون بابت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز انتقال خون، گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشه و در همه فصول سال وجود دارد و از هموطنان درخواست داریم با حضور در پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین به صورت مستمر در ایام ماه محرم و صفر در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

جوانان و مردم استان یزد در امور خیرخواهانه همیشه پیشقدم بوده اند به نحوی که متوسط اهدای خون در کشور حدود ۲۶ نفر در هزار نفر است در حالی که در استان یزد حدود ۳۶ نفر در هزار نفر است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون فرآورده های خونی بیماران نیازمند پویش نذر خون انتقال خون استان یزد اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی

به گزارش صدای ایران از ایسنا، محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات، گفت: ۶ استان کشور شامل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، البرز، لرستان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ٣ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی؛ در استان البرز که با بارندگی در کل استان و آب گرفتگی در معابر اشتهارد مواجه هستیم، امدادرسانی با اعزام یک تیم امدادی جهت تخلیه آب منازل در حال انجام است. در استان ایلام نیز تخلیه آب ٣۵ خانوار متأثر از سیل در سطح شهر انجام شده است که با توجه به تهدیدات، تخلیه روستان تختان در این استان در اولویت قرار دارد. همچنین در استان چهارمحال و بختیاری بارندگی به صورت پراکنده و در کوه رنگ شدیدتر می‌باشد که آب گرفتگی سیاه چادر‌ها منجر به اعزام ۴ تیم عملیاتی به مناطق متأثر از حادثه شده است. امدادرسانی در این مناطق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: شهروندان از تردد و توقف در مسیر‌ها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته