Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-09@02:25:29 GMT

وداع شهروندان تهرانی با پیکر شهید مدافع حرم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۵۱۹۹

خبرگزاری آریا - صبح امروز مراسم وداع شهروندان تهرانی در منطقه 11 و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم "مرتضی کریمی شالی" در خیابان امام خمینی (ره) – تیپ حضرت زهرا (س) برگزار شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه11، صبح شنبه -20 شهریور - پیکر شهید مرتضی کریمی شالی از شهدای مدافع حرم که به مدت6سال جاویدالاثر بود با مشارکت سپاه حضرت محمدرسول الله، شهرداری منطقه11 و گروه های مردم نهاد بسیج این منطقه با استقبال شهروندان محله های مرکزی شهر تهران از خیابان حضرت امام خمینی(ره) تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصراله آبادیان شهردار منطقه11 تهران ضمن تسلیت گویی به خانواده شهید کریمی اعلام کرد : شهید کریمی از شهروندان منطقه11 و ساکن شهرک شهید جنگروی بوده است که به همین منظور با تدابیر به عمل آمده امشب(20شهریورماه) پس از نماز مغرب و عشا، در این شهرک با حضور شهروندان منطقه11 با پیکر این شهید در شهرک شهید جنگروی وداع خواهیم کرد.
آبادیان خاطر نشان کرد: با توجه به این که پیکر شهید 6سال جاوید الاثر بوده است و به تازگی شناسایی شده، در سال 1395 نام این شهید بزرگوار در محدوده محل زندگیشان بین خیابان کاشان و کمالی، خیابانی به نام "شهید مرتضی کریمی" نام گذاری شده است.
شهید مرتضی کریمی از شهدای مدافع حرم است که در سال94 در خانطومان سوریه به فیض شهادت نائل آمد و به تازگی پیکر مطهرش با آزمایشات DNA شناسایی و به وطن بازگشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرتضی کریمی مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ شهید و ۱ زخمی در بمباران شهرک «خیام» در جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف جنوب لبنان همچنان ادامه دارد.

منابع پزشکی لبنانی اعلام کردند که در نتیجه بمباران شهرک «الخیام» در جنوب لبنان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، ۳ نفر به شهادت رسیده و یک نفر دیگر نیز زخمی شده است.

شهرک «بلیدا» در جنوب لبنان نیز هدف حمله شدید ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های ممنوعه فسفری قرار گرفت.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک «الناقوره» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان هم گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق میانی شهرک‌های «عدیسه» و «کفرکلا» در جنوب لبنان را بمباران کرده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز منابع خبری اعلام کردند که پس از سلسله عملیات‌های مقاومت اسلامی لبنان، اشغالگران صهیونیست بالنی جاسوسی را بر فراز روستاهای بخش غربی جنوب لبنان به هوا فرستاده‌اند.

کد خبر 6100738

دیگر خبرها

  • چهلمین یادواره نکوداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری
  • تشییع پیکر شهید مهدی مزرئی نوده در بندرعباس
  • ۳ شهید و ۱ زخمی در بمباران شهرک «خیام» در جنوب لبنان
  • فیلم| کشف پیکر ۶۲ شهید در محوطه بیمارستان الشفاء
  • شناسایی پیکر شهید رحیم هژبر قشونی
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت