Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@20:40:25 GMT

تمديد فراخوان ادبي «آواز ققنوس» تا 26 شهريور

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۵۲۰۸

خبرگزاری آریا- فراخوان ادبی «آواز ققنوس» به دلیل استقبال مخاطبان، از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا 26 شهریور 1400 تمدید شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی کانون، این فراخوان به مناسبت 18 تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با موضوع «بازآفرینی داستان‌ها و منظومه‌های کهن ادبی» و با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با گنجینه‌ی ادبیات کهن فارسی و پرورش توان نوشتاری و تولید آثار داستانی ارزشمند و خلاقانه منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس فراخوان «آواز ققنوس» دو گروه مخاطبان «کانونی» شامل مربیان و کارشناسان ادبی، هنری و فرهنگی علاقه‌مند و اهل قلم شاغل در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «آزاد» تمامی علاقه‌مندان بزرگسال (گروه سنی 18+ سال) می‌توانند شرکت کنند.
قالب آثار باید داستان کوتاه با (حداکثر 3 هزار کلمه) و منابع مورد استفاده متون کهن ادبیات فارسی (نظم ونثر) و افسانه‌های مکتوب باشد.
هم‌چنین در بخش ویژه مسابقه «آواز ققنوس»، علاقه‌مندان می‌توانند به بازآفرینی حکایت‌ها و متون کهن در قالب داستان طنز بپردازند.
پیش از این مهلت ارسال آثار تا 20 شهریور 1400 اعلام شده بود که اکنون به منظور ایجاد فرصت برای حضور تعداد بیشتری از علاقه‌مندان، به مدت شش روز تمدید شد.
شرکت‌کنندگان باید فایل آثار خود را به صورت حروفچینی‌شده با قلم BNazanin 14 به همراه فرم تکمیل شده‌ی مشخصات به پست الکترونیکی Mehrvareh.adabi@kpf.ir ارسال کنند.
دبیرخانه مهرواره «آواز ققنوس» در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری مستقر است و علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌های 02188971288-02188971289- 02188954866 (داخلی 120) تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آواز ققنوس علاقه مندان آواز ققنوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، علی و محمد سعیدی، دوقلوی آواز ایران صبح پنجشنبه به مناسبت هفته اصفهان روی صحنه رفتند.

این برادر دوقلو ضمن اجرای قطعات موسیقی برای حاضران در سالن از اساتید خود در عرصه موسیقی تجلیل به عمل آوردند.

بر این اساس بخشی از این اجرا برای تجلیل از استاد فضل‌الله شاه زمانی و عباس جواری اختصاص یافتو

همچنین این خوانندگان بنام ایرانی قطعه «آدما» را به مرحوم مرتضی شفیعی بنیان گذار و رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان و مرحوم فرید زمانی از هنزمندان این عرصه تقدیم کردند.

کد خبر 6094980

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها