Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکنسین نصب و تعمیر یخچال پرده هوا جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت انجام لوله کشی مسی و جوشکاری نقره انجام کابل کشی و نصب تابلو برق یخچال ها عیب یابی و تعمیر سیستم یخچال ها نصب شلف های فروشگاهی و تجهیزات نگهدارنده انجام امور تعمیرات تجهیزات تولیدی (یخچال های فروشگاهی) مهارت در تبرید (شامل مکانیکال و الکتریکال) آشنایی با برق صنعتی آشنایی با جوشکاری نقره آشنایی با سیکل تبرید یخچال های صنعتی توانایی انجام ماموریت (تقریباً نیمی از ماه ) داشتن خودرو و ابزار آلات مزیت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقوق ثابت پورسانت بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیلی پاداش سهام بورس تشویقی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02144604052 تلفن 02144604062 موبایل 09108800648 تلگرام 09108800648 واتساپ 09108800648 ایمیل job@spotco.ir لینک https://spotco.ir پربیننده ترین استخدام کارمند اداری در شرکت آروین آزمای سرمد در شهر قدس استخدام کارشناس فروش با حقوق 8 میلیون، بیمه، پورسانت عالی و سرویس استخدام کارمند اداری و خدمات با بیمه در سامان به اندیش رهاورد یاد در تهران استخدام کارمند فروش در شرکت اطلس نوین شایان صنعت در محدوده رباط کریم استخدام کارشناس منابع انسانی با بیمه، بیمه تکمیلی در شرکت گسترش پایدار فروش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت

موسی فکور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان عصر امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) پس از بازدید از روستای امامزاده ابراهیم شفت با بیان اینکه ساختار این واحد‌ها بسیار تودرتو بوده است، گفت: طبق ارزیابی‌های اولیه انجام شده توسط بنیاد مسکن استان با همکاری دهیاری امامزاده ابراهیم در حادثه آتش سوزی این روستا ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در قالب ۱۲۰ ساختمان کامل تخریب شده و باید به طور کامل بازسازی شود.

او افزود: در این میان ۳۸ واحد تجاری، مسکونی دیگر نیز نیازمند تعمیرات هستند ضمن اینکه هنوز بررسی‌ها در دست تکمیل است و احتمال تغییر این آمار وجود دارد.

معاون استاندار گیلان تصریح کرد: یکی از مهمترین مباحث مورد پیگیری موضوع پوشش بیمه‌ای آنها بود که ارزیابی‌ها انجام و کار تشکیل پرونده توسط کارشناسان بیمه نیز اتمام یافت تا پرداخت خسارت انجام شود که در این راستا، ۱۱۸ واحد پوشش بیمه‌ای داشتند.

فکور همچنین گفت: تعدادی از خانوار‌ها نیز بیمه نبودند که استاندار پیگیر موضوع رسیدگی به وضعیت آنها است و در این خصوص نیز به هیئت دولت گزارشی ارائه شده، امید است به آنها کمک و تسهیلاتی ارائه شود.

به گفته او، پس از آتش سوزی این منطقه جلسه‌ای در استانداری تشکیل شد تا امور در سریعترین زمان رسیدگی شود و این بازدید نیز پیرو جلسه ستاد بحران استان و پیگیری دستورات استاندار مبنی بر رسیدگی به مسائل مختلف مردم آسیب دیده انجام شد و وضعیت این خانوار‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان افزود: موضوع اسکان و تغذیه این خانوار‌ها و اقدامات انجام شده برای آنها طی دو، سه روز گذشته بررسی شد که اسکان آنها از سوی هلال احمر انجام شده و چادر‌هایی در اختیار خانوار‌هایی که ملک آنان در آتش سوزی نابود شد، قرار گرفته و چند سوئیت نیز از سوی فرمانداری شفت و جهاد کشاورزی برای اسکان آنان فراهم شد.

فکور تصریح کرد: در زمینه تغذیه و غذای گرم برای این خانوار‌ها هم مشکلی وجود ندارد و کار به خوبی انجام می‌شود.

معاون استاندار گیلان افزود: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در اسرع وقت مشکلات آسیب دیدگان از آتش سوزی روستای امامزاده ابراهیم شفت را فراهم سازیم که در این راستا همه دستگاه‌های مربوطه پای کار هستند.

آتش‌سوزی هولناک منطقه امامزاده ابراهیم (ع) از توابع شهرستان شفت استان گیلان بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه رخ داد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟