Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات سه گانه مقاومتی(آکواتلون) و دوگانه(تری اتلون) قهرمانی کشور با کسب عناوین و مدال های رنگارنگ توسط بانوان استان البرز پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهدی محبی در این ارتباط اظهار کرد: مسابقات کشوری بانوان از تاریخ ۱۷ الی ۱۹ شهریورماه به میزبانی استان سمنان و در شهر شاهرود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رقابتها بانوان استان البرز با کسب دو مقام قهرمانی و یک مقام سومی در بخش تیمی و 6 مدال رنگارنگ در بخش انفرادی، نمایش خیره کننده ای از خود به جا گذاشتند.

محبی تصریح کرد: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور تیم های منتخب سراسر کشور انجام گرفت.

وی به نفرات برتر البرز در این مسابقات اشاره کردو گفت: در بخش نونهالان آکواتلون السا اکبری مقام اول،سودا مسعودی نسب مقام دوم وسوگند گلباز عنوان چهارم،در بخش نوجوانان آکواتلون الینا شریفیان مقام سوم،پریناز نجفی عنوان چهارم ومدیا بهاری عنوان پنجم،در بخش جوانان آکواتلون عسل اکبری مقام اول،صوفیا پاکروان مقام سوم،در بخش جوانان تری اتلون عسل اکبری: مقام دوم را کسب کردند.

سرپرست هیئت ورزش سه گانه استان البرز به نتایج تیمی این استان اشاره کرد و گفت: البرز در این مسابقات در رده نونهالان مقام اول،در نوجوانان مقام سوم ودر رده جوانان عنوان نخست را کسب کرد.

وی در پایان گفت: ملیکا شریفیان در سمت مربی و بهناز قطب بهایی به عنوان سرپرست هدایت بانوان البرز در این رقابتها را بر عهده داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز ورزش سه گانه قهرمانی کشور مهدی محبی ورزش دوگانه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت