Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@03:16:28 GMT

روماریو مورد عمل جراحی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۵۷۶۲

روماریو مورد عمل جراحی قرار گرفت

مهاجم پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل عمل جراحی موفقیت‌آمیزی را پشت‌ سر گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روماریو ستاره سابق بارسلونا که سابقه قهرمانی با تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی 1994 را دارد، در ایالت ریودوژانیروی برزیل مورد عمل جراحی قرار گرفت تا کیسه صفرایش از بدنش خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن پیشین بارسلونا بدون هیچ عارضه‌ای در بیمارستان کوپا استار واقع در منطقه کوپاکابانا تحت عمل جراحی قرار گرفت و انتظار می‌رود در روزهای آینده از بیمارستان مرخص شود.

نیمار: دیگر نمی‌دانم چه کار کنم که هواداران برزیل به من احترام بگذارندروماریوی 55 ساله در جام جهانی 1994 به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد و پس از بازنشستگی وارد عرصه سیاست شد و در زمینه مبارزه با فساد، علایق ورزشی و افراد دارای نیازهای ویژه شروع به کار کرد.

ستاره سابق سلسائو در سال 2010 به عنوان معاون حزب سوسیالیست برزیل انتخاب شد، در سال 2014 سناتور (نماینده مردم ریودوژانیرو در مجلس سنای برزیل) شد، اما در سال 2018 نتوانست فرماندار ایالت ریودوژانیرو شود.

روماریو بین سال‌های 1987 تا 2005 در عضویت تیم ملی فوتبال برزیل بود در 70 بازی 55 گل‌زده به نام خود به ثبت رساند.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا تیم ملی فوتبال برزیل بارسلونا تیم ملی فوتبال برزیل عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

راننده پیشین فرمول یک نظر خود را در مورد وضعیت بازار رانندگان این مسابقات به اشتراک گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ آنتونی دیویدسون به عنوان راننده پیشین فرمول یک و کارشناس کنونی این مسابقات گفت: من واقعاً احساس می‌کنم که بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است. نمی‌دانم این آخر هفته چه اتفاقی رخ خواهد  داد.

دیویدسون افزود: احساس می‌کنم رانندگان جدید به فرمول یک خواهند آمد و برخی رانندگان کنونی ممکن است بروند. این یک تغییر بسیار بزرگ در فرمول یک خواهد بود.

رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس

اخیراٌ مشخص شد فرناندو آلونسو قرارداد خود را با استون مارتین تمدید کرده است و نیکو هالکنبرگ در پایان این فصل هاس را ترک خواهد کرد. این راننده آلمانی چند روز با آئودی به توافق رسید. در ابتدای سال جاری نیز اعلام شد که لوئیس همیلتون از فصل آینده از مرسدس به فراری می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم