Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مرکزی گفت: دورکاری فقط برای کارمندان دارای بیماری صعب العلاج و زنان باردار اجرایی می شود.

زهرا آخانی بیستم شهریورماه ۱۴۰۰ در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: در بحث دورکاری مشکلی که وجود دارد این است که به دلیل استقرار یک سوم نیروها در ادارات، کار ارباب رجوع با مشکل مواجه شده است و ارائه خدمات مناسب نیست به همین دلیل تصمیم بر این است که توسعه دولت الکترونیک در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که به سن و نوبت واکسن رسیده اند از وضعیت دورکاری خارج می شوند، می توان صرفا دورکاری را به موارد خاص محدود کرد و دورکاری افراد دارای بیماری صعب العلاج و زنان باردار همچنان به قوت خود باقی بماند.

سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی نیز بیان کرد: ۲۰ تا ۲۳ مهرماه نمایشگاه بین المللی سنگ در محلات برنامه ریزی شده است، با توجه به اینکه افراد به صورت موردی دعوت می شوند و عمده نمایشگاه در فضای باز ترتیب داده شده است، امیدواریم که ستاد کرونا همکاری جهت برگزاری این نمایشگاه داشته باشد.

به گزارش ایسنا؛ در این جلسه مدیرکل ورزش  جوانان استان مرکزی بیان کرد: مسئله فعالیت باشگاه های ورزشی در نقاط مختلف کشور به صورت متفاوت مدیریت می شود و با وجود تعطیلی ها حمایتی از باشگاه ها صورت نگرفته است.

عابد حقدادی با بیان اینکه حدود ۹۸ درصد باشگاه های استان مستاجر هستند، گفت: موجرین هیچ همکاری در گرفتن اجاره با باشگاه داران نکردند و اکثرا به دنبال جمع کردن باشگاه هستند. با توجه به اینکه نارضایتی عمومی را در بین باشگاه داران شاهدیم باید همکاری با این صنف صورت بگیرد.

وی افزود: باشگاه داران تاکید دارند که به مانند دیگر صنوف با آنها برخورد شود، در حال حاضر اغلب باشگاه ها به شکل خصوصی کلاس های ورزشی را برگزار می کنند و اگر سختگیری ها ادامه یابد ممکن است باشگاه ها به صورت زیرزمینی فعال شوند که در این صورت امکان نظارت بر آنها به شکل کنونی مهیا نخواهد بود و باید به دنبال پیدا کردن باشگاه های زیرزمینی باشیم.

در این جلسه، جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی نیز خواستار تعیین تکلیف واکسیناسیون صنوف شد و گفت: متاسفانه در دولت قبل و دولت فعلی اصناف فراموش شده اند، اصناف ویترین جامعه هستند و اگر درگیری جدی با کرونا داشته باشند، قطعا جامعه را بیشتر درگیر می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دورکاری استان مرکزی کرونا در ایران کروناویروس استان مرکزی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟

برخی افراد به خوردن مواد غیر خوراکی مانند خاک و... تمایل دارند، گاهی این تمایل در خانم‌های باردار رخ می‌دهد که ناشی از ویار بارداری است. حال علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی علت این تمایل به خوردن خاک یا مهر را تشریح کرد و گفت: این افراد، چون فقر آهن دارند٬ مهر می‌خورند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • چرا برخی زنان باردار مُهر می‌خورند؟
  • چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته