Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:17:57 GMT

کشف ۱ هزار و ۸۵۸ ثوب البسه زمستانی قاچاق در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۶۰۰۱

کشف ۱ هزار و ۸۵۸ ثوب البسه زمستانی قاچاق در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در راستای پیشگیری از قاچاق کالا به‌ویژه اقلام ضروری خانوار، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین اقدام به کنترل خودروهای عبوری در محور قزوین-زنجان کرده و در این خصوص به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۹۸۱ ثوب البسه زمستانی قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: مأموران در اقدامی دیگر به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بررسی قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست مأموران با افزایش سرعت اقدام به فرار از محل کرد.
عبدالمالکی تصریح کرد: مأموران پس از تعقیب و گریز صورت گرفته به ناچار با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، خودروی مذکور را متوقف و در بازرسی از آن ۸۷۷ ثوب البسه زمستانی قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.
این مسؤول در پایان با اشاره به این‌که ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع این عملیات‌ها، 2خودروی سواری توقیف، ۱ هزار و ۸۵۸ ثوب البسه قاچاق کشف و ۲ نفر دستگیر شده که با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین البسه قاچاق لباس قاچاق جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ثوب البسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس در ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری و اجرای ایست و بازرسی درسطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: مأموران جمعا ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط نموده و ۳ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد