Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته علمی کرونا با اشاره به لزوم به‌کارگیری طب سنتی در امر درمان بیماران کرونایی، گفت: استفاده از درمان‌های طب سنتی می‌تواند علائم بیماری را بهبود بخشد یا حتی طول مدت بستری را کاهش دهد.

به گزارش قدس آنلاین، عاطفه عابدینی با بیان اینکه در کمیته علمی کرونا زیرکمیته‌های مختلف علمی داریم، دستورالعمل‌هایی از کمیته‌ها استخراج شده و به مراکز ابلاغ می‌شود، اظهار داشت: با توجه به این که لزوم به‌کارگیری طب سنتی و داروهای گیاهی به عنوان طب مکمل حس می‌شد و با توجه به این که در تمام جهان داروهای گیاهی در پیشگیری یا درمان استفاده می‌شود، ما جلساتی با متخصصان طب سنتی و بالینی و داروسازان داشتیم و خواستیم دستورالعمل به‌کارگیری طب سنتی در کرونا هم ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تغییرات کمیته علمی کشوری کرونا، کمیته طب ایرانی از اردیبهشت ماه با کمک همکاران در دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت تشکیل شد تا طب ایرانی به عنوان درمان کمکی در پیشگیری و درمان کرونا استفاده شود. انتظار نداریم درمان طب ایرانی بتواند افراد را کامل معالجه کند ولی می‌تواند علائم بیماری را بهبود بخشد یا حتی طول مدت بستری را کاهش دهد. با توجه به مطالعات انجام شده در جهان، ترکیب طب ایرانی و درمان شیمیایی می‌تواند علائم و عوارض بیماری کرونا را بهبود بخشد.

عابدینی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل طب ایرانی، همکاران ما در مراکز درمانی می‌توانند از مشاوره متخصصین طب ایرانی استفاده کنند اما این به معنای آن نیست که کلیه روند درمان توسط همکاران طب سنتی انجام شود.

دبیر کمیته علمی کرونا گفت: درمان‌های ثابت‌نشده کاربرد چندانی ندارد. در مراکز درمانی دانشگاهی که طب ایرانی مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی ارائه شود، بیمه‌ها می‌توانند درمان‌ها را تحت پوشش قرار دهند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طب سنتی درمان کرونا کمیته علمی طب ایرانی طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد، مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با حضور جراح و متخصص گوش حلق و بینی خدمات جراحی لوزه برای اطفال و بزرگسالان را به بیماران ارائه می کند.

 با هدف کاهش هزینه های بیماران و درراستای سیاست های حمایتی دولت خدمات جراحی لوزه با پذیرش همه بیمه های درمانی و با تعرفه دولتی انجام می‌گیرد.

بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت جراحی اطفال زیر ۷ سال رایگان است.

 شهروندان جهت اخذ نوبت می توانند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شماره ۳۷۱۴۰ و سامانه nobat.muq.ac.ir اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند