Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد حقوق بشر ایران وبینار تجارب و راهکارهای مقابله با تحریم‌های غیرقانونی با موضوع «بررسی شکایت انجمن تالاسمی ایران به شورای حقوق بشر» را برگزار می‌کند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، وبینار تجارب و راهکارهای مقابله با تحریم‌های غیرقانونی با موضوع «بررسی شکایت انجمن تالاسمی ایران به شورای حقوق بشر»، باحضور اساتید و کارشناسان حقوقی و بین‌المللی، به همت ستاد حقوق بشر ایران و معاونت بین‌الملل قوه قضائیه عصر دوشنبه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، بهزاد رضوی فرد، دانشیار حقوق جزا و جرم‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، دکتر فریدون جعفری،استادیار دانشگاه بوعلی سینا، دکتر امیرحسین محبعلی، دانشجوی دکتری حقوق بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، یونس عرب، رئیس انجمن تالاسمی ایران، به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

این وبینار عصر دوشنبه ۲۲ شهریور ساعت ۱۸ برگزار می‌شود؛ شرکت برای عموم آزاد است و مهمانان می‌توانند از طریق آدرس ذیل به جلسه ورود پیدا کنند.


https://www.skyroom.online/ch/hasandost/tahrim

   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تالاسمی حقوق بشر تحریم ایران انجمن تالاسمی ایران حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود

سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران، گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است، گفت: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

او با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می‌آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و گفت: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی