Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:15:33 GMT

چهارمین مرکز تزریق واکسن کووید ۱۹ در بجنورد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۶۱۷۳

چهارمین مرکز تزریق واکسن کووید ۱۹ در بجنورد افتتاح شد

ایسنا/خراسان شمالی چهارمین مرکز تزریق واکسن کووید ۱۹ در شهرک گلستان بجنورد با نام مرکز واکسیناسیون شهداری هرم و با حضور سردار تقی رضایار رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افتتاح شد.

 این مرکز تجمیعی صحرایی تزریق واکسن کووید ۱۹ با استفاده از سازه‌های بادی و بهداری رزمی برپا شده و دارای دو جایگاه تزریق واکسن، جایگاه ثبت مشخصات و مرکز مشاوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور در بازدید از این مرکز از همکاری علوم پزشکی استان بابت تسهیل در صدور مجوز آغاز فعالیت این مرکز تقدیر کرد.

سردار تقی رضایار، سپاه پاسداران را در کنار مردم دانست و افزود: این مجموعه وظیفه خود می‌داند تا از تمام توانش برای کمک به مردم به ویژه در شرایط حساس فعلی استفاده کند.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز تزریق واکسن شهدای مدافع حرم با استفاده از سازه‌های بادی و بهداری رزمی در گلستان شهر بجنورد به بهره برداری رسیده است.

سرهنگ محمد روحانی گفت: این مرکز واکسیناسیون از ساعت هفت صبح الی ۲۴ بامداد با دو جایگاه تزریق واکسن به عموم مردم خدمات می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این مرکز واکسن ایرانی برکت و خارجی سینوفارم تزریق می‌شود، بیان کرد: این مرکز ظرفیت تزریق ۲۰۰ دوز واکسن به صورت روزانه را دارد و طی فازهای بعدی و در صورت افزایش مراجعه کنندگان برای دریافت واکسن، می‌توان جایگاه تزریق واکسن را تا پنج کابین افزایش داد.

سرهنگ روحانی با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان به این مرکز براساس ثبت نام در سامانه تزریق واکسن وزارت بهداشت تأیید می‌شوند، گفت: بیمارستان اورژانس صحرایی با ظرفیت ۱۰ تخت نیز در مجاورت این مرکز قرار دارد و در صورتی که شرایط به حالت بحرانی برگردد، ظرف حداکثر نیم ساعت راه اندازی شده و به مردم خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی پیک پنجم کرونا واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی کرونا در ایران تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود