Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس پیگیری‌های به عمل آمده از طریق مسئولان گمرکات کشور، تاکنون هیچکدام از مرزهای زمینی سطح کشور از جمله مرز بازرگان ماکو بازگشایی نشده است. - اخبار استانها -

محمد علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: در پی انتشار برخی اخبار توسط عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی مجازی پیرامون بازگشایی تمامی مرزهای زمینی کشور به غیر از گمرک زمینی بازرگان، براساس پیگیری‌های به عمل آمده از طریق مسئولان گمرکات کشور، تاکنون هیچکدام از مرزهای زمینی سطح کشور بازگشایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین این موضوع کذب محض است و تردد فقط برای افراد دارای تابعیت کشور مقابل و دانشجویان شاغل به تحصیل با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کارت واکسیناسیون یا گواهی تست PCR مبنی بر منفی بودن ویروس کرونا امکان‌پذیر است.

بازگشایی مرز بازرگان "ماکو" باید تسریع شود

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع بازگشایی مرز زمینی گمرگ بازرگان و پلدشت هم اکنون از طریق مراجع ذیصلاح از جمله ستاد مرکزی کرونای کشور و گمرگ ایران با جدیت ادامه دارد و امید است در سایه این پیگیری‌ها بزودی شاهد بازگشایی مرز زمینی منطقه باشیم تا مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی منطقه بزودی مرتفع شود.

انتهای پیام/7548/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازگشایی مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۴۴۰ ثوب بلوز زنانه خارجی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبرگمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط پوشاک کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت خودروی حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متهم به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان خوی گزارش تخلف را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود