Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری مرکز تحقیقات آمیتیس ژن و مرکز شتابدهی رایاژن و پژوهشکده معتمد و Gevents، وبینار آموزش «نرم افزار مدیریت منابع EndNote۲۰» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، نرم افزار Endnote یکی از مهمترین نرم افزارهای کاربردی در حوزه مدیریت منابع و مراجع در مقاله ها، پایان نامه ها و کارهای علمی و تحقیقاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طریق این نرم افزار می توان به ذخیره و سازماندهی انواع مطالب کتابشناختی با فرمت ها و استانداردهای مختلف پرداخت این اطلاعات می تواند مقاله مجله، مقاله کنفرانس، کتاب، پایان نامه، ثبت اختراع و غیره باشد. از طریق این نرم افزار می توانیم به راحتی مدارک خود را در واژه پرداز Word ذخیره کنیم و همچنین منابع و مآخذ برای پایان نامه یا تحقیق های خود با هر نوع استاندارد خاصی که در نظر داریم، ایجاد کنیم.

"آموزش دانلود و نصب نرم افزار به صورت مرحله به مرحله"، "آشنایی با پایگاه‌های جستجوی منابع علمی و نحوه دانلود از هر منبع"، "نحوه ذخیره فایل ها با فرمت نرم‌افزار اندنوت"، "ایجاد گروپ ست‌ها و سازمان‌دهی آن‌ها" و "وارد کردن و ویرایش رفرنس در word" از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده می شود.

این برنامه با تدریس مریم حسن پور، روز پنجشنبه ۲۵ شهریور، ساعت ۱۰، همراه با رائه گواهی معتبر به صورت آنلاین در بستر اسکای روم برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت‌نام از طریق لینک https://www.gevents.ir/main/showevent/۴ اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرم افزار مدیریت منابع EndNote20 نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جوادیان زاده در نشست علمی و تخصصی با موضوع آب، صلح و تاب آوری با حضور محققان، پژوهشگران و اندیشمندانی در حوزه مدیریت منابع آب گفت: یزد با برخورداری از پیشینه، فرهنگ غنی، ماندگار و تاریخی در حوزه آب و مدیریت منابع آبی الگویی مناسب در دنیا است.

وی ادامه داد: آب و مدیریت منابع آبی نیز موجب شده تا این موضوع زمینه ساز صلحی پایدار و هم زیستی اقوام مختلف در این شهر جهانی باشد.

نشست آب، صلح و تاب آوری با مشارکت دانشگاه یزد با حضور محققان، پژوهشگران و اندیشمندانی در حوزه مدیریت منابع آب در مرکز بین المللی قنات و سازه‌های تاریخی آبی یزد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • آموزش از طریق سرگرمی و نمایش
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان