Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:00:53 GMT

شماره سی و پنجم مجله بین الملل مهر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۶۵۰۰

شماره سی و پنجم مجله بین الملل مهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مجله که به صورت دیجیتال منتشر می‌شود تلاش می‌کند به بررسی تحلیلی تازه‌ترین تحولات منطقه و جهان بپردازد و روند تحولات را در قالب گزارش و گفتگو مورد بررسی قرار دهد. شماره سی و پنجم مجله بین‌الملل مهر به طور ویژه به موضوع اقتدار و توان حزب الله در حل و فصل چالشهای فرا روی لبنان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه نشست های تخصصی با حضور کارشناسان مسائل غرب آسیا همچون سید رضا صدرالحسینی، محمدعلی مهتدی و احمد روح الله زاد برگزار شده و گفتگوهایی با تحلیلگران منطقه ای و شخصیتهای لبنانی همچون «طلال عتریسی» و شیخ «یوسف الغوش» دبیرکل هیئت علمای لبنان انجام شده است.

با توجه به اینکه این مجله سیر تحولات نظام‌های منطقه‌ای و نظام بین‌الملل را در قالب گفتگو و گزارش گردآوری کرده است می‌تواند فهم خوبی در روند تحولات چه از حیث خبری و چه تحلیلی به دست دهد.

جهت دریافت فایل شماره سی و پنجم مجله بین الملل مهر اینجارا کلیک کنید.

کد خبر 5302002

منبع: مهر

کلیدواژه: مجله بین الملل مهر حزب الله لبنان محموله سوخت افغانستان ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی طالبان روسیه طالبان افغانستان عراق لبنان ایران ترکیه سوریه کره شمالی آنتونی بلینکن بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به جدول شماره ۷ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاست‌گذار در سال ۱۴۰۳» پس از اعمال اصلاحاتی، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین در ادامه جلسه، جدول شماره (۱-۷) این لایحه با عنوان «اعتبارات ردیف‌های متفرقه منتقل شده به جدول شماره (۷) دستگاه‌های اجرایی» تصویب شد.

کد خبر 6091887 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه