Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:40:28 GMT

بیش از ۳۱ هزار تن انواع کود در خوزستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۶۵۲۹

بیش از ۳۱ هزار تن انواع کود در خوزستان توزیع شد

محمدامین معین راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه ۳۱ هزار و ۱۱۱ تن انواع کود میان کشاورزان ۲۶ شهرستان استان برای کشت‌هایی از جمله حبوبات، صیفی‌جات، سبزی، نخیلات، جالیزی، ذرت، یونجه، جو، باغات و شالی و … توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تأمین انواع نهاده‌های کشاورزی از جمله کود که در افزایش تناژ محصولات کمک می‌کند، اضافه کرد: در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی شده است تا نیاز کشاورزان برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، تعاون روستایی خوزستان در کسب رتبه برتر استان در تولید محصولات کشاورزی نقشی بی‌بدیل و پررنگ است.

این تعاون همه ساله با تأمین نهاده‌های کشاورزی از جمله کود، بذر، سموم و همچنین خرید انواع محصولات کشاورزی کشاورزان به‌صورت تضمینی - حمایتی و توافقی توانسته در رونق تولید و اقتصاد کشاورزان و در نهایت خودکفا شدن کشور ایفای مسئولیت کند.

کد خبر 5301978

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون روستایی خوزستان کود شیمیایی کشاورزان کشاورزی خوزستان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تعاونی واکسیناسیون کرونا اردبیل گرگان ایلام عکس استانها ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر وارد پیک خرید شده‌ایم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان نژادیان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران ادامه داد: در سال جاری ۱۰۳ مرکز ویژه خرید گندم آماده است تا مانند سال‌های گذشته تا دانه آخر گندم کشاورزان استان را دریافت کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • آشنایی با کابل نسوز
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل