Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامین مصیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه از ۶۴ سبک آزاد ذیل فدراسیون ۱۶ سبک در این استان فعال است گفت: با توجه به ظرفیت های بالای قم در این رشته ها، این استان توان ایستادن در میان سه استان برتر کشور در سبک های آزاد را دارد.

وی افزود: کیوکوشین کان، کیوکوشین KWF، ذن دو کای، شورین کمپو، کیوکوشین ماتسویی، سوکیوکوشین، کیوکوشین ناکامورا، شین ذن کیوکوشین، کیوکوشین ساکاموتو، سی شین کیوکوشین جهانی، کیوکوشین کانامورا، هون کیوکوشین، پرفکت کیوکوشین، دای دوجوکو، کیوکوشین ماتسوشیما، شین رزم ذوالفقار سبک های آزاد کاراته فعال در این استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سبک های موجود در رشته کاراته به دو دسته کنترلی و آزاد تقسیم می شوند، اظهار داشت: در سبک های کنترلی، ضربات ورزشکاران به ویژه به سر و صورت حریف به صورت کنترل شده است و نباید ضربات موجب آسیب به حریف شود ولی در سبک های آزاد برخورد فیزیکی بیشتر است.

دبیر سبک های آزاد هیات کاراته قم ادامه داد: از ۱۲۲ سبک فعال ذیل فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی، ۵۸ سبک کنترلی و ۶۴ سبک آزاد است که ۱۶ سبک آزاد زیر نظر اساتید مجرب در این استان مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: کسب قهرمانی های متعدد انفرادی و تیمی، عضویت ورزشکاران مستعد و توانمند استان در تیم های مطرح لیگ کشورِی و همچنین وجود مربیان و پیشکوستان صاحب نام، نشان از ظرفیت های بالای سبک های آزاد کاراته قم است.

مصیبی با اشاره به برنامه ریزی برای ارتقای شاخص های فنی سبک های آزاد کاراته قم اظهار داشت: از سرگیری دوباره لیگ ها و مسابقات استانی، برگزاری دوره های داوری، مربی گری، ایجاد هماهنگی میان اساتید سبک های مختلف استان و همچنین تلاش برای میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی از جمله برنامه های این هیات برای ارتقای سطح سبک های آزاد کاراته استان است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات برای تعیین دبیر سبک های آزاد هیات کاراته گفت: این اقدام ارزشمند که برای اولین بار به منظور همراهی و احترام به نظر اساتید این رشته برگزار شد، نشان از ایجاد فصل جدیدی از تعامل، همراهی و همدلی خانواده کاراته قم است.

اواخر مرداد ماه سال جاری، مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان قم پس از حواشی فراوان و ماه ها بلاتکلیفی، سرانجام برگزار و مهدی بیرانوند برای چهار سال سکان دار این هیات شد. این انتخاب، بار دیگر امید به رفع مشکلات این رشته را میان علاقمندان آن زنده کرد.

با گذشت یک ماه از این مجمع انتخاباتی، رئیس هیات کاراته در اقدامی بدیع، به دلیل اهمیت سبک های آزاد کاراته، به جای استفاده از حق قانونی خود برای انتصاب دبیر، با برگزاری انتخاباتی با مشارکت نمایندگان سبک های ۱۶ گانه کاراته در روزهای اخیر، تعیین دبیر این هیات را با رای اساتید این رشته انجام داد که با استقبال خانواده کاراته همراه شد. در این رای گیری محمدامین مصیبی با ۱۲ رای به عنوان دبیر سبک های آزاد هیات کاراته قم انتخاب شد.

حدود هشت هزار بیمه‌شده کاراته در قم وجود دارد./

برچسب‌ها قم فدراسیون کاراته کاراته اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم فدراسیون کاراته کاراته قم فدراسیون کاراته کاراته اداره کل ورزش و جوانان استان قم سبک های آزاد کاراته هیات کاراته کاراته قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی