Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرستان بهاباد، گفت: در حال حاضر شهرستان های بافق، بهاباد، اردکان و میبد در استان یزد وضعیت قرمز کرونایی دارند.

دکتر «ابراهیم سلمانی» با اشاره به قرار گرفتن مجدد شهرستان بهاباد در وضعیت قرمز کرونایی، تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان بهاباد به همراه شهرستان‌های بافق، اردکان و میبد در وضعیت قرمز کرونایی هستند، شهرستان اشکذر در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته‌ی وی، در حال حاضر ۴۷۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد، ۱۲۱ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به پذیرش ۱۰۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان طی شبانه روز گذشته، گفت: شهروندان نباید فریب آمار کاهشی کرونا را بخورند چرا که هرگونه ساده انگاری سبب طغیان مجدد این ویروس و بازگشت آمار صعودی خواهد شد.

در همین رابطه دکتر «محمدرضا دهقانی» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز اعلام کرد: گروه‌های سنی ۱۸ سال به بالا در مناطق روستایی و گروه سنی ۳۵ سال به بالا در مناطق شهری می‌توانند جهت دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۵۲۷ هزار و ۹۸۵ دوز واکسن به گروه های هدف در استان تزریق شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، دهقانی در پایان با اشاره به واکسینه شدن ۴۲ درصد جمعیت استان گفت: از ابتدای واکسیناسیون در استان ۳۵۱ هزار و ۵۷۷ دوز واکسن در نوبت اول و ۱۷۶ هزار و ۴۰۸ دوز واکسن در نوبت دوم به گروه‌های هدف تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: تاکنون ۵۵ درصد جمعیت بالای ۳۵ سال در استان یزد در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی یزد واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشکی یزد حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند

مهدی عباسی در آیین تجلیل از کارگران نمونه مدیریت برق شهرستان گناوه اظهار داشت: کارگران حوزه برق در گناوه در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند و امیدوارم شاهد بهبود عملکرد این عزیران در عرصه‌های مختلف باشیم.

بخشدار مرکزی گناوه خاطر نشان کرد: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستا‌های بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی گناوه دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستا‌ها و حتی بنکی‌های بالای ۲ خانوار در این شهرستان را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برق نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار