Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:58:30 GMT

توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان در هرمزگان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۶۸۳۸

توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان در هرمزگان آغاز شد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی از امروز ۲۰ شهریور در مدارس استان آغاز شد.

ایرج بیت اللهی ظهر امروز (۲۰ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: امسال همه کتاب‌ها در مدارس توزیع می‌شود و هیچ کتابی در کتاب فروشی‌ها فروخته نخواهد شد.

وی اضافه کرد: خرید کتاب درسی نیازمند ثبت نام دانش آموزان در سامانه "پادا" و مشخص شدن مدرسه محل تحصیل آن‌ها است و در صورتی که دانش آموزی در این سامانه ثبت نام نکند موفق به خرید کتاب درسی هم نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده اند تا ۳۱ شهریور فرصت دارند نسبت به اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ادامه دارد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند. مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228381 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی