Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@14:30:54 GMT

کاروان «شب نشینی» به ساری رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۶۸۸۲

کاروان «شب نشینی» به ساری رسید

برنامه «شب نشینی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت 23:30 به وقت تهران و 21 به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود.

به گزارش برنا؛ با این که شمال، تکرار یک تکرار است و سرسبزی طبیعت را با یک بسامد تقریباً یکسان در همه جا می‌پراکند، اما باز هم به هر شهر که می‌رسیم زیبایی طبیعت چنان یقه‌مان را می‌گیرد که از روی ناچاری و استیصال، کنارش توقف می‌کنیم و ساعت‌ها به زیبایی‌هایش خیره می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار در ساری، اقامت خواهیم کرد همان دیاری که به مرغ ترش مشهور است.

شهر ساری در مازندران نه تنها یک جاذبه گردشگری برای سفر است، بلکه به دلیل امکانات مناسب و شرایط آب و هوایی بسیار مطبوع به عنوان یک شهر هدف برای مهاجرت به شمال هم انتخاب می‌شود.

غذاهای محلی ساری و سوغاتی های مخصوص آن از نظر مسافران و گردشگران بسیار مجذوب‌کننده هستند. زیبایی‌ها و دیدنی های شهر ساری در مازندران، متنوع هستند. اگر می‌خواهید با این جاذبه گردشگری در شمال بیشتر آشنا شوید، همچنان ما را همراهی کنید.

میهمانان برنامه امشب مجید لشگری و رمضان صالحی عضو تیم ملی والیبال نشسته و قهرمان پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیوهستند.

برنامه «شب نشینی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت 23:30 به وقت تهران و 21 به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود. محمد سلوکی و عبدالرضا احمدی مجریانی هستند که برای مخاطبان فارسی زبان سراسر دنیا «شب نشینی» را اجرا می کنند و تهیه کنندگان این برنامه نیز کاوه امیری جاوید و یوسف بچاری هستند. در روزهای شنبه و یکشنبه نیز این برنامه ار مراکز استانهای کشور با اجرای مسعود روشن پژوه و به تهیه کنندگی یاسر معظمی گودرزی تهیه و پخش می شود.

اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی shabneshini.irani@ بارگذاری می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طبیعت گردشگری شرایط آب و هوایی مهاجرت مسافران تیم ملی جام جم مازندران ساری بهارنارنج شبکه جهانی جام جم شب نشینی شب نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی «مثبت آموزش» را که به «استودیو معلم» تغییر نام داده، به عهده گرفته است. در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می رود از معلمان حوزه های مختلف دعوت شده و دغدغه های آنها مطرح می شود.

همچنین در بخش هایی از این برنامه نیز فیلم های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت های ماندگار معلم در سینما بوده اند، پخش می شود.

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویدادهای مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکردهای برنامه است.

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می شود.

کد خبر 6089934 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد