Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع کرد. در این دیدار سردار جلالی، ضمن تبریک انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، برای وی و مجموعه وزارت دفاع آرزوی توفیق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر نقش راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مصونیت بخشی و بازدارندگی کشور و دستیابی به «ایران قوی»، همکاری، هماهنگی و هم افزایی بین پدافند غیرعامل و صنایع دفاعی کشور را ضروری توصیف کرد.

بیشتر بخوانید

حکمرانی سایبری در ایران به چه نحوی صورت می‌گیرد؟ نقش وزارت دفاع در توسعه صنایع بومی پدافند غیرعامل

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، با اشاره به تحولات فناورانه در عرصه تهدیدات، تجارب امیر آشتیانی در عرصه‎های مختلف خدمت در نیرو‌های مسلح را نقطه قوتی برای مدیریت وزارت دفاع عنوان کرد که می‌تواند به شناسایی و احصای نیاز‌های نیرو‌های مسلح در برابر تهدیدات به ویژه تهدیدات نوین و برطرف کردن آن کمک شایان توجهی داشته باشد.

سردار جلالی با اشاره به نقش وزارت دفاع در توسعه صنایع بومی پدافند غیرعامل، به رشد این صنایع در بخش‌های پدافند زیستی، سایبری، شیمیایی و پرتویی اشاره کرد و با بیان تجربه موفق سازمان سپند در تولید نخستین آزمایشگاه سطح ۳ ایمنی زیستی کشور به صورت صد در صد بومی و بسته تجهیزات مقابله با تهدیدات CBRNE برای نیروی‌های عملیات شهری، افزود: "توسعه این صنایع با پشتیبانی‌های وزارت دفاع ضمن ارتقای توان بازدارندگی کشور یک گام بلند در مسیر ارتقای آمادگی‌های نیرو‌های عملیاتی در برابر تهدیدات نوین است."

آمادگی وزارت دفاع از طرح‌ها و برنامه‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز در این دیدار با اعلام آمادگی کامل وزارت دفاع از طرح‌ها و برنامه‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: "در دوره جدید وزارت دفاع با تشکیل "کارگروه ویژه‌ای" موضوعات اولویت دار پدافند غیرعامل پیگیری خواهد شد و از آنجا که وزیر دفاع نایب رئیس کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت می‌باشد، بستر‌های لازم جهت تعامل هرچه بیشتر سازمان پدافند غیرعامل با دستگاه‌های کشوری در راستای ایمنی سازی مراکز و ارتقاء قابلیت حفاظت از اماکن و تاسیسات و افزایش آستانه مقاومت ملی در مقابل تهدیدات احتمالی فراهم خواهیم کرد."

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه وزارت دفاع و سازمان‌های صنعتی آن به لحاظ دارا بودن طرحها، ایده‌ها و زیر ساخت‌های فن آورانه می‌توانند نقش مهمی در مصون سازی کشور در مقابل تهدیدات احتمالی ایفا نمایند ابراز امیدواری کرد با همکاری‌های فی مابین، تعاملات در حوزه‌های مختلف و مورد علاقه توسعه یافته و از این رهگذر بتوانیم نقش موثری در کسب امنیت پایدار در توسعه‌ی کشور و پایدار سازی زیرساخت‌های حیاتی کشور برداریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار جلالی پدافند غیرعامل وزیر دفاع وزارت دفاع دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح سازمان پدافند غیرعامل کشور وزارت دفاع وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی، سیاوش میرحاجی را به‌عنوان مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی در جریان سفر میدانی خود به عسلویه، مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌ها را در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

وی در آیین معرفی سیاوش میرحاجی به‌عنوان نماینده بخش حاکمیت در این منطقه، بر اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از سوی شرکت‌های پتروشیمی تاکید و آن را الزام‌آور دانست.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه تمامی هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی باید به‌صورت منسجم و یکپارچه بر اجرای قوانین و دستورالعمل‌های موجود پایبند و متعهد باشند، بیان کرد: واحدهای ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل پتروشیمی‌ها باید به فناوری‌ها و تجهیزات روز مجهز شوند و ملزوم‌های خود را برای استفاده در شرایط احتمالی بحران در اختیار داشته باشند.

شاهمیرزایی گفت: باید سطح منطقه در مدیریت بحران همواره بالا باشد تا در رویارویی با شرایط اضطراری و بحران بتوان با آمادگی کامل هماهنگی‌های لازم را در تمام زمینه‌های اجرایی معمول کرد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده در مسیر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی تصریح کرد: هم‌زمان با تلاش برای رسیدن به برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید همه جوانب را همسو با توسعه مورد توجه قرار داد.

دیگر خبرها

  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟