Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:28:51 GMT

بدون اخذ گواهینامه ایزو، حذف خواهید شد!

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۷۱۱۶

بدون اخذ گواهینامه ایزو، حذف خواهید شد!

به گزارش خبرنگار  نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شیوه های اخذ گواهینامه ایزو معتبر چه می دانید؟ اگر صاحب کسب و کاری هستید و میخواهید خدمات و محصولات خود را توسعه دهید باید یک برنامه ریزی مهم و مدیریتی را شروع کنید.

 رضایت مشتری، افزایش کیفیت تولیدات و خدمات موضوعی نیست که به سادگی از کنار آن بگذرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ مجموعه نمی تواند بدون یک سیستم مدیریتی منسجم و امتحان پس داده نظیر اخذ گواهینامه ایزو معتبر شروع به واردات و صادرات کند و انتظار موفقیت هم داشته باشد.

اگر گسترش کسب و کار فکر شما را درگیر کرده است بهتر است یک سیستم مدیریتی را در دستور کار بگذارید و از اخذ ایزو شروع کنید. هیچ وقت برای رسیدن به اهداف بزرگ و پیشرفت در سطح جهانی دیر نیست. خودتان را محدود به بازارهای فعلی خود نکنید تنها با چند کار می توانید به تقویت کسب و کار خود کمک کنید و جرقه ی پیشرفت را روشن کنید.

در حال حاضر شرکت های زیادی در سراسر دنیا با برنامه ریزی و اخذ ایزو توانسته اند به بازارهای بین المللی راه پیدا کنند. این قوانین فقط مختص ایران نیست و تمام کشورهای جهان برای صادرات محصولات خود نیاز به دریافت گواهینامه ایزو دارند.

توجه به اینکه از چه مرجعی گواهینامه ایزو خود را دریافت می کنید خیلی مهم است چون منافع اجرایی و معنوی گواهینامه ایزو در گرو اقدام آن از سمت مراجع صدور معتبر خواهد بود.

 

اهمیت اخذ گواهینامه ایزو معتبر

 

در سال های اخیر اخذ گواهینامه ایزو معتبر بسیار رونق گرفته است و کسب و کارها برای پیشی گرفتن از رقبا از این ویژگی استفاده می کنند. همانطور که میدانید کسب و کارهایی که همچنان به روال ثابت و سنتی خود فعالیت می کنند و تلاشی برای پیشرفت محصولات خود نمی کنند درصد مشتریان کمتری دارند و افراد تمایلی به استفاده از محصولات این شرکت ها را نخواهند داشت.

برای اینکه بتوانید ایزو معتبر دریافت کنید لازم است که مراحلی را طی کنید و شرکت خود را برای این مهم آماده کنید. اگر از مراجع معتبر درخواست خود را اجرایی کنید قطعا بدون صرف هزینه های اضافه و در کمترین زمان ممکن می تواند گواهینامه خود را دریافت کنید.

نحوه تشخیص گواهینامه ایزو معتبر

 

اگر از طریق مراجع صدور تحت اعتبار IAF یا ASCB اقدام به اخذ گواهینامه معتبر کنید قطعا می توانید مطمین شوید که گواهینامه صادره دارای ارزش قانونی می باشد و ریجستر شده است.

اگر گواهینامه را از مراکزی غیر از این دریافت کنید یعنی در واقع گواهینامه از مراجع تحت اعتبار  IAF یا ASCB صادر نشده باشد فاقد اعتبار و جعلی می باشد.

پس صرفا باید از مراکزی که کاملا معتبر هستند و شناخت کامل در خصوص فرآیند هر کدام از استانداردها دارند اقدام به دریافت ایزو کنید.

 

معیارهای لازم برای صدور گواهینامه ایزو معتبر

هر چه اطلاعات شما در خصوص فرآیند صدور گواهینامه ایزو معتبر و شرایط آن جامع تر باشد قطعا در دام مراجع جعلی نخواهد افتاد. ویژگی های زیر نشان می دهد که مرجع صدور ایزو معتبر است.

همانطور که میدانید مراجع صدور گواهینامه یا certificate Body یا به اختصار CB مراجع اصلی جهت صدور گواهینامه ایزو می باشند. این مجموعه ها با رعایت الزامات خاصی صلاحیت صدور ایزو را پیدا کرده اند. البته ممکن است به هر مرجعی صلاحیت صدور چند گواهینامه داده شود‌ این مراجع CB زمانی مورد تایید واقع می شود که AB،  آن ها را تایید کند. AB ها همان نهادهای عضو IAF یا ASCB هستند.

برای اینکه از اعتبار یک مرجع مطمئن شوید باید در سایت  IAF یا ASCB این مرجع رصد شود. احتمالا بیشتر افراد بر این باورند که با داشتن کد رجیستری مرجع معتبری را پیدا کرده اند که باید بگوییم  این کد ملاک اعتبار نیست و باید در سایت ها مرجع مورد نظر ثبت شده باشد.

ASCB یکی از مراجع اعتباری دهی می باشد که مخفف کلمات Accreditation service for Certifying  body  می باشد. این مرجع به سازمان های کوچک CB اعتبار می دهد و وظیفه ی اصلی این مجموعه اعتبارسنجی مراجع صدور بر اساس الزامات ایزو ۱۷۰۲۱ می باشد.

Iaf هم انجمن جهانی اعتباردهی است که عموما نهادهای دولتی متولی کیفیت در کشورها عضو آن بوده و اقدام به تایید صلاحیت مراجع صدور می نمایند.

دلایل دریافت گواهینامه ایزو معتبر

امروزه هر سازمانی برای دریافت گواهینامه ایزو معتبر دلایل بخصوصی دارد. اگر دلایل و مدارک اخذ ایزو در یک سازمان کامل باشد با طی شدن یک سری مراحل مشخص گواهینامه لازم برای او صادر می شود.

دلایلی که یک سازمان لازم می بیند برای ایزو اقدام کند شامل موارد زیر است:

برخی از سازمان ها برای ادامه فعالیت نیاز به اخذ ایزو دارند این الزام سازمان را وادار می کند تا برای ادامه فعالیت خود گواهینامه لازم را دریافت کند. شاید در شرایط این چنینی سازمان بخواهد در زمان کمی گواهینامه خود را دریافت کند و به سمت راه های غیر قانونی و نامعتبر کشیده شود‌ که این روش چیزی جز از دست دادن سرمایه و وقت نخواهد بود.

اگر به تبلیغات رسانه ها توجه کرده باشید حتما شنیده اید که محصول دارای نشان استاندارد یا دارای گواهینامه ایزو می باشد‌. پس زمانی که سازمان بخواهد ضمن پیاده سازی الزامات استاندارد از طریق اطلاع رسانی دریافت این گواهینامه نظر مشتریان بیشتری را جلب کند و اعتماد جمع عظیمی از افراد را به خود کسب کند اقدام به دریافت ایزو مناسب برای کسب و کار خود می کنند.

بعضا سازمان ها رخ می دهد که شرکت ها برای شرکت در مناقصات و قراردادهای بین المللی ملزم هستند تا گواهینامه ایزو داشته باشد. این گواهینامه یک نقطه قوت و برتری در رقابت برای سازمان می باشد.

گواهینامه های ایزو برای کل سازمان ها با هر نوع فعالیت و اندازه ای یک دستورالعمل استاندارد و جهانی دارد و نمی توان دخل و تصرفی در آن داشته باشید.

از کجا گواهینامه ایزو بگیریم؟

چنانچه تمایل دارید برای توسعه کسب و کار خود و افزایش سطح کیفی و بالطبع رضایت مشتریان برای اخذ گواهینامه ایزو معتبر اقدام کنید اما از پروسه دریافت آن بی اطلاع هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به سایت ایزوسیستم به آدرس رسمی www.isosystem.org مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های

۰۲۳-۳۳۴۴۴۸۱۴

۰۲۳-۳۳۴۴۴۸۱۳

۰۲۳-۳۳۴۴۴۸۸۴

تماس حاصل فرمایید.

ایزوسیستم مرکز اصلی مشاور مدیریت و دارای پروانه رسمی خدمات مدیریت کیفیت از سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۹ به عنوان واحد برتر فنی مهندسی کل کشور از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب گردیده است. خدمات صدور گواهینامه ایزو شما توسط ایزوسیستم با بالاترین سطح کیفی و تعهد انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار گواهینامه ایزو صدور گواهینامه ایزو مراجع صدور سازمان ها کسب و کار اخذ ایزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌

بوکایو ساکا در حال تبدیل شدن به بازیکنی است که نمی توانید روی او قیمت بگذارید.

طرفداری | در جریان دیدار آرسنال و بورنموث، بوکایو ساکا زننده گل اول توپچی‌ها از روی نقطه پنالتی بود. این شانزدهمین گل ساکا در این فصل از لیگ برتر انگلیس بود و بیستمین گل او در تمام رقابت‌ها برای تیم میکل آرتتا. 

به گزارش اپتا، ساکا به اولین بازیکن آرسنال از فصل ۲۰-۲۰۱۹ پس از پیر امریک اوبامیانگ تبدیل شد که در یک فصل برای این تیم حداقل ۲۰ گل می زند (۲۹ گل اوبامیانگ). او همچنین اولین بازیکن انگلیسی این تیم از فصل ۱۳-۲۰۱۲ است که به این تعداد گل می‌رسد، آخرین بار تئو ولکات (۲۱ گل) چنین کاری برای انجام داده بود.

علاوه بر این بوکایو ساکا (۲۰ گل و ۱۴ پاس گل) در این فصل یک رکورد منحصر به فرد در کل پنج لیگ معتبر اروپایی‌ هم دارد. کسی را پیدا نمی کنید که هم بیشتر از او گل زده باشد و هم بیشتر از او پاس گل داده باشد، اگر گلزن بهتری از او سراغ دارید، تعداد پاس گل های ساکا از او بیشتر است و اگر پاسور بهتری به ذهنتان رسیده، تعداد گل های ستاره آرسنال از او پیشی می گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از سامانه معتبر دولتی
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت