Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:00:55 GMT

مرحله دوم طرح شمیم حسینی در کرمانشاه آغاز شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۷۲۳۴

مرحله دوم طرح شمیم حسینی در کرمانشاه آغاز شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- در مرحله دوم رزمایش شمیم حسینی، ۶۰۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی که از نیات واقفان و خیراندیشان و خیران فراهم شده در بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مرحله دوم رزمایش شمیم حسینی به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با حضور نماینده ولی‌فقیه در  استان و جمعی از مسئولان استانی آغاز شد تا 6000 بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط کرونایی در این دو سال اخیر سال گذشته سازمان اوقاف و امور خیریه به روش‌های گوناگون به یاری آسیب‌دیدگان از کرونا شتافته و خدمات مورد نیاز را به آنها از محل نیات واقفان و خیران ارائه کرده است.

اوقاف و امور خیریه در عرصه خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان طرح‌های مختلفی اجرا کرد که در ماه محرم و صفر طرح شمیم حسینی اجرا و به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا، بسته‌های معیشتی و غذای گرم تحویل داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این رابطه گفت: این رزمایش برای دومین مرحله در زمان شیوع ویروس کرونا به منظور اجرای مواسات دینی در جامعه برگزار می‌شود و در استان کرمانشاه 6000 بسته معیشتی و بهداشتی که از نیات واقفان و خیران تهیه شده است.

حجت‌الاسلام محمد صالحی با بیان اینکه با تعامل مجموعه‌های خیریه و دستگاه‌های مرتبط این بسته‌ها در بین افرادی که در جامعه هدف ما قرار دارند توزیع خواهد شد بیان کرد:  این طرح به امور اجتماعی و مواسات و همدلی می‌پردازد و کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است و مهم‌ترین مسئله اجتماعی حال حاضر بحث مواسات و همدلی است. 

12 میلیارد ریال بسته معیشتی در طرح شمیم حسینی در استان بوشهر توزیع شدمرحله دوم طرح شمیم حسینی در ایلام آغاز می‌شودآغاز مرحله دوم طرح شمیم حسینی از فردا/ برگزاری جلسات عزای حسینی در شرایط سخت کرونایی هنر است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با قدردانی از همکاری و تعامل مردم در عرصه توجه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان گفت: اجرا رزمایش کمک مؤمنانه به برکت اسلام و سیره نورانی اهل بیت علیه‌السلام و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است که این برنامه باید به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

صالحی افزود: باید خدمات‌رسانی به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت و آسیب‌دیده اقتصادی ادامه داشته باشد و در گام نخست مرحله دوم این طرح در امام‌زاده ابراهیم علیه‌السلام 2500 بسته معیشتی به ارزش هر بسته بین 450 تا 500 هزار تومان و 1500 پرس غذای گرم بین نیازمندان  توزیع شد.  

انتهای پیام/833/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک مؤمنانه کمک مؤمنانه اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه طرح شمیم حسینی بسته معیشتی مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس