Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ بانک صادرات ایران با انتشار گزارشی در سامانه کدال، عملکرد مرداد ماه خود را تشریح کرد.

در پنجمین ماه سال ۱۴۰۰، بانک صادرات بیش از ۶۰۰هزار میلیارد تومان سپرده‌های گوناگون جذب کرد که این رقم نسبت به ماه گذشته حدود ۶هزار و ۷۵۰میلیارد تومان کاهش و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۶درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وبصادر در مرداد ماه، حدود دو هزار و ۷۷۰میلیارد تومان سود به مشتریان خود پرداخت کرد. این رقم نسبت به مرداد سال گذشته، ۷۵درصد افزایش یافته است. همچنین این مقدار نسبت به تیر ماه سال جاری، ۱۷درصد رشد را ثبت کرده ‌است. گفتنی است سود سپرده‌های کوتاه مدت با ۸۱۵میلیارد تومان، بیشترین سهم از این بخش هزینه‌های بانک صادرات را به خود اختصاص داد.

 بانک صادرات در مرداد ماه سال ۱۴۰۰، بیش از ۳۲هزار میلیارد تومان تسهیلات جدید اعطا کرد که نشان از کاهش هفت درصدی این مبلغ نسبت به ماه گذشته دارد. با این وجود این رقم نسبت به مرداد ماه سال ۹۹، ۴۶درصد افزایش یافته است. 

 بانک صادرات در مرداد ماه، دو هزار و ۷۵۰میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی کسب کرد. این رقم  نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۷درصدی مواجه شده است. همچنین درآمد تسهیلات اعطایی بانک صادرات نسبت به مرداد سال گذشته افزایشی ۵۵درصدی را ثبت کرده است. 

با کسر کردن سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری از درآمد تسهیلات اعطایی بانک صادرات در مرداد ۱۴۰۰، درمی‌یابیم که این بانک در این مدت متحمل زیان ۱۴میلیارد تومانی شده است. این اتفاق در حالی رقم خورد که بانک صادرات در مرداد ماه سال گذشته، سودی ۲۰۰میلیارد تومانی را رقم زده بود. با این وجود زیان مرداد ماه بانک صادرات نسبت به ماه گذشته حدود ۱۹درصد کاهش پیدا کرده است.

پربیننده ترین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تغییر کرد اقتصاد ۱۹۱میلیارد دلاری ایران؛ برداشت اشتباه از گزارش بانک جهانی بانک‌مرکزی؛ ثبات‌ساز یا قلک دولت؟ بیمه آسیا پیشتاز دوی ماراتن بیمه‌ گران در پنج ماه ۱۴۰۰ رشد ۵۰درصدی سود عملیاتی وبملت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک صادرات ایران بانک صادرات در مرداد نسبت به ماه گذشته تسهیلات اعطایی مرداد ماه سال گذشته ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۸ هزار تومان افزایش قیمت به ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۶ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی