Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@18:03:03 GMT

صعود ایران به صدر جدول شطرنج دانشجویان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۷۳۳۱

صعود ایران به صدر جدول شطرنج دانشجویان آسیا

دومین روز مسابقات قهرمانی شطرنج آنلاین دانشجویان دانشگاه های آسیا در بخش پسران با صعود تیم ایران به صدر جدول رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش برنا، دومین روز از دومین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان آسیا با برگزاری دورهای چهارم تا ششم پیگیری شد و تیم ایران با کسب ۱۷ امتیاز، به صدر جدول رقابت ها صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابتهای امروز استاد بین المللی سید خلیل موسوی، مدافع عنوان قهرمانی انفرادی این رقابت ها در بازی های امروز خوش درخشید و با پیروزی در هر سه بازی جمع امتیازات خود را به عدد ۵ رساند تا هم امتیاز با دو بازیکن دیگر، رتبه سوم انفرادی را در اختیار بگیرد.

استادد بین المللی مرصاد خداشناس نیز در بازی های امروز درخشان ظاهر شد و با کسب ۴.۵ امتیاز با ارزش در رتبه هفتم قرار گرفت.

استاد فیده امیرحسین کاشفی و مهدی غلامی نیز در پایان بازی های امروز به ترتیب ۴ و ۳.۵ امتیازی شدند.

در جدول رده بندی تیمی پس از تیم ایران که با ۱۷ امتیاز در صدر قرار دارد تیم های هند و چین با ۱۵.۵ امتیاز دوم و سوم هستند و تیم اندونزی(میزبان رقابت ها) با ۱۴.۵ امتیاز چهارم است.

این رقابت ها، فردا یکشنبه ۲۱ شهریور با انجام بازی های دور هفتم الی نهم به پایان خواهد رسید.

دومین دوره مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویان آسیا ۱۱ تا ۲۲ شهریور سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی کشور اندونزی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شطرنج رقابت ها ۵ امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.   فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین