Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سیدداوود حسینی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این درگیری با نزاع بین داماد و برادرزن آغاز شد و در ادامه فردی که برای میانجیگری وارد دعوا شده بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی بیان کرد: فرد میانجی پس از آن که در این نزاع مورد حمله قرار گرفت برای انتقام با همراهی برخی نزدیکان خود به محل درگیری بازگشت و اقدام به شروع دعوا کرد که در این میان چند نفر که قصد دفاع از خود را داشتند دچار جراحت سطحی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی آزادشهر ادامه داد : درگیری میان این خانواده به خاطر اختلافات خانوادگی بجا مانده از سال‌های قبل بوده و تاکنون هم چند نوبت رخ داده است.

وی گفت : در این رابطه ۳ نفر دستگیر شده و ۲ نفر دیگر تحت تعقیب پلیس هستند.

به تازگی فیلمی در فضای مجازی با عنوان حمله ارازل و اوباش به یک خانواده در روستای فاضل آباد آزادشهر منتشر شد که این مورد از سوی فرمانده انتظامی آزادشهر تکذیب شد.

شهرستان آزادشهر با ۹۸ هزار نفر جمعیت در شرق گلستان قرار دارد.

برچسب‌ها نزاع خیابانی گلستان آزادشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی گلستان آزادشهر نزاع خیابانی گلستان آزادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و مأموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قلی پور در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6098185

دیگر خبرها

  • تصاویر مزاحمان نوامیس نازی‌آباد؛ درگیری خونین با مغازه‌داران معترض!
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی