Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دمکری مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: کارخانه‌های صنایع تبدیلی استان موظف به خرید سیب صنعتی کشاورزان به قیمت هزار و پانصد تومان هستند.

وی افزود: این قیمت، کف نرخ مصوب سیب صنعتی تعین شده است و سیب‌های که کیفیت مناسب تری دارند به فیمت بالاتر از نرخ تعیین شده باید خریداری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمکری با اشاره به اینکه پیش بینی تولید سیب امسال ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن است افزود: نزدیک به ۳۵۰ هزار تن از این میزان سیب صنعتی است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از ایجاد ۸۲ غرفه خرید سیب صنعتی در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت؛ با واسطه‌هایی که بدون مجوز و غیر بهداشتی اقدام به خرید سیب بکنند برخورد قضایی خواهد شد.

سال گذشته هم قیمت سیب صنعتی در استان یک هزار و ۲۵۰ تومان تعیین شده بود، اما کارخانه‌های صنایع تبدیلی رغبت چندانی به این قیمت نشان ندادند و قیمت پایین‌تر از مصوب را به کشاورزان پرداخت کرده بودند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مصوب صنایع تبدیلی آذربایجان غربی سیب ارومیه سیب درختی صنایع تبدیلی سیب صنعتی خرید سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • تنش آبی و نبود صنایع تبدیلی از چالش‌های مهم خدابنده است
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس