Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین زارع کشتی‌گیر آزادکار تیم ملی ایران درباره عملکرد خود در المپیک گفت: تمرینات خوبی را زیرنظر مربی و کادر فنی داشتیم. من از لحاظ روحی خودم را آماده کرده بودم مدال طلا را کسب کنم، اما متاسفانه ورزش قهرمانی بالا و پایین زیادی دارد. انشالله بتوانم در المپیک پاریس مدال طلا را به دست بیاورم و اشتباهات خود را جبران کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع درباره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ اظهار کرد: بعد از پایان رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو استراحت کوتاهی کردیم و به اردو برگشتیم. کادر فنی جدید با تدبیر تمریناتی را برای ما طراحی کردند، که همه چیز خوب پیش می‌رود. اامیدوارم بتوانیم از مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ دست پر برگردیم.

او در ادامه افزود: شرایط کرونایی از لحاظ روحی ما را اذیت کرد و اردو‌ها در قرنطینه برگزار شد و نمی‌توانستیم به راحتی با خانواده‌هامون ارتباط داشته باشیم. امیدوارم هرچه زودتر از شر این بیماری نجات پیدا کنیم و به زندگی عادی خود برگردیم.

 

بیشتر بخوانید

نصرتی: تیم ملی فوتبال مستحق برد برابر تیم عراق بود/ حضور ونگر و اینفانتینو اتفاق مهمی در عرصه بین المللی است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟

دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استاندارد‌ها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت، ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سال‌ها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت، اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

به گزارش ایسنا، با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

دیگر خبرها

  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است