Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@10:43:07 GMT

دستگیری سارق خانم در شهرک غرب

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۸۱۸۱

دستگیری سارق خانم در شهرک غرب

فرمانده یگان امداد از دستگیری سارق و کشف خودرو 207 مسروقه در شهرک غرب خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ "سلمان آدینه وند" گفت : ماموران گشت انتظامی قرارگاه غرب در حین ماموریت  در محدوده شهرک غرب به یک دستگاه  خودرو 207   که پلاک آن دستکاری شده بود  مشکوک شده و پس از استعلام شماره پلاک خودرو ، متوجه سرقتی بودن آن شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : ماموران جهت بررسی بیشتر خودرو را تحت نظر قرارداده و سارق آن را که خانمی بود در آن محدوده پرسه میزد را شناسایی و سریعا وارد عمل شده و او را دستگیر نمودند.

سرهنگ آدینه وند ادامه داد : متهم در بازجویی های تکمیلی ماموران اعتراف کرد که خودرو 207 را به روش اتو زنی سرقت نموده و در ادامه تحویل پلیس پیشگیری گردید.

فرمانده یگان امداد  با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی، به شهروندان توصیه کرد: خودرو های خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو سرقت خودرو سرقت یگان امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس