Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر تام کرافورد، الگوریتم جدیدی را منتشر کرده که این الگوریتم ادعا می کند کریستیانو رونالدو برازنده لقب G.O.A.T است!

کریستیانو رونالدو ستاره سابق تیم های اسپورتینگ لیسبون، رئال مادرید، یوونتوس و حال حاضر منچستریونایتد در رقابت تنگاتنگی در عصر کنونی فوتبال با لیونل مسی است و همچنین برای لقب بهترین بازیکن تاریخ با ستارگانی همچون یوهان کرایف، دیگو مارادونا، پله، الفردو دی استفانو و غیره می جنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت SportBible، حالا دکتر تام کرافورد، پروفسور ریاضی دانشگاه آکسفورد مدعی شده است که با استفاده از الگوریتم های او، کریستیانو رونالدو بهترین است! او 7 معیار را برای امتیاز دهی خود قرار داده است که البته اولویت بندی شده است و اولویت های اولیه نسبت به دیگر اولویت ها، امتیاز بیشتری دارد! اولویت های او به شرح زیر است:

1- اهدافی که باشگاه برای آن ها تعیین می کند!

2- افتخارات تیمی

3- عناوین بین المللی

4- تعداد توپ طلا

5- افتخارات دیگر فردی

6- تاثیرگذاری هر بازیکن برای تیم در هر فصل

7- در نظر گرفتن درخشان ترین فصل آن ها با 5 فصل قبل و بعد آن ها (به نوعی به دنبال سنجش ثبات هر بازیکن است)

که تام کرافورد این اولویت ها را داخل الگوریتمی قرار داده است و امتیاز کریستیانو رونالدو 100 درصد شده است! لیونل مسی 94 درصد است و پله 85 درصد است و رتبه های چهارم و پنجم هم به ترتیب فرانس پوشکاش و رونالدو نازاریو با درصد های 57 و 52 هستند!

امتیازدهی تام کرافورد و انتخاب 10 بازیکن برتر تاریخ فوتبال بر اساس الگوریتم او!

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هر دو نیز، موفق شده اند تا فاتح قاره های ملی خود شوند. کریستیانو رونالدو با تیم ملی پرتغال در سال 2016 فاتح یورو شد و آرژانتین نیز با درخشش لیونل مسی در کوپا آمریکا 2020، موفق شد قهرمان شود و در فینال 1-0 برزیل را شکست داد.لیونل مسی 34 ساله نیز 6 توپ طلا دارد و کریستیانو رونالدو تنها 5 توپ طلا دارد و همچنین رونالدو فاتح 5 لیگ قهرمانان اروپا است اما لیونل مسی 4 لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است.

بدیهی است که هر دو بازیکن فاتح جام ها و افتخارات فردی زیادی شده اند اما انتخاب بهترین بازیکن به هر فرد و فاکتورهای او بستگی دارد. گفتن این الگوریتم و استفاده از روش های ریاضی نیز بسیار جالب است اما به نظر می آید هنوز چندان به انتخاب بهترین بازیکن تاریخ کمکی نمی کند!

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد ابراهیموویچ: دل من برای توپ طلا تنگ نشده، توپ طلا دلتنگ من است؛ بهترین بازیکن جهان هستم شجاع خلیل زاده: کی‌ روش ظلم بزرگی در حقم کرد/ 4 سال با کمترین قرارداد برای پرسپولیس بازی کردم تابستانی پر از سورپرایز؛ پنجره نقل و انتقالات در یک نگاه / پوستر اختصاصی محمد نصرتی در طرفداری: با قاطعیت می گویم برخی مربیان با دلال ها شریک هستند بنجامین مندی تا ژانویه 2022 در بازداشت می ماند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لیونل مسی اولویت ها توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم

گارناچو که چندین بار علاقه اش به کریستیانو رونالدو را نشان داده، این بار در بازی بیلیارد خوشحالی خود را به سبک ستاره پرتغالی انجام داد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏