Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اتلتیکومادرید می گوید ناراحتی هواداران از گریزمان را درک می کند اما دوست دارد بهترین ترکیب ممکن را در اختیار داشته باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تیم اتلتیکو مادرید فردا در لالیگا مقابل اسپانیول صف آرایی خواهد کرد و به همین خاطر دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری قبل از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های این مربی را در ادامه می خوانید:

خشم هواداران از گریزمان

همه چیز را درک می کنم اما چیزی که بیش از هر مساله دیگری درک می کنم این است که باید بتوانیم به بهترین شکل ممکن با سایرین رقابت کنیم و به همین خاطر همیشه به دنبال داشتن بهترین تیم ممکن هستم.

مثلث گریزمان، سوارز و فلیکس

می توانیم در دفاع 4 نفره یا سه نفره بازی کنیم و در بخش تهاجمی هم رشده کرده ایم و به همین خاطر می توانیم یک قدم به جلو برداریم به جز سه نفری که اسم بردید، لمار، کوره آ و چند نفر دیگر را داریم و رقابتی شدید بین آنها برای حضور در ترکیب شکل خواهد گرفت.

 تلاش برای بهتر شدن

سعی می کنیم هر فصل بهتر شویم. فصل پیش در جام حذفی خوب نبودیم. در لیگ قهرمانان خوب جنگیدیم اما می توانستیم بهتر باشیم. باید برای حضور در سوپر کاپ آماده شویم و رکوردمان در این تورنمنت را بهتر کنیم. باید همیشه به فکر بهتر شدن باشیم.

بهترین ترکیب ممکن 

نمی توان در مورد یک گروه از بازیکنان با لفظ خوب، بد یا معمولی صحبت کرد. این نام بازیکنان نیست که بازی می کند و بلکه عملکرد آنها در زمین است. در ریورپلاته ما مهاجمان خوبی داشتیمو همه آنها در قهرمانی ما کمک کردند.

فرصت کم استراحت بازیکنان اهل آمریکای جنوبی 

هنگامی که بازیکن بودم هیچوقت دوست نداشتم در هیچ مسابقه ای غایب باشم اما به عنوان مربی دوست دارم همیشه همه بازیکنانم در دسترسم باشند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد ابراهیموویچ: دل من برای توپ طلا تنگ نشده، توپ طلا دلتنگ من است؛ بهترین بازیکن جهان هستم شجاع خلیل زاده: کی‌ روش ظلم بزرگی در حقم کرد/ 4 سال با کمترین قرارداد برای پرسپولیس بازی کردم تابستانی پر از سورپرایز؛ پنجره نقل و انتقالات در یک نگاه / پوستر اختصاصی محمد نصرتی در طرفداری: با قاطعیت می گویم برخی مربیان با دلال ها شریک هستند بنجامین مندی تا ژانویه 2022 در بازداشت می ماند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس سونگون در یکی از بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول مهمان نفت گچساران بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار دو تیم از ساعت 18:15 امروز در شهدای نفت گچساران آغاز شد و بارش سیل‌آسای باران روی کیفیت کارشان به شدت تاثیر گذاشته بود و هر دو تیم در گلزنی ناموفق عمل کردند.

بارش سنگین باران که از پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی شروع شده بود، چمن ورزشگاه را بدل به باتلاقی کرده بود که به جریان انداختن توپ روی آن هم کار سختی بود.

نفت و گاز و در سمت مقابل مس سونگون در این شرایط طی 90 دقیقه موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشدند و در حالی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، داور در اولین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه دوم یک پنالتی برای میزبان اعلام کرد.

این پنالتی مشکوک را مهدی حقیقت، دروازه‌بان مس سونگون با واکنشی زیبا مهار کرد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

شاگردان پیروز قربانی با تساوی در این دیدار خانگی 38 امتیازی شدند و در رده دهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفتند و فرصت صعود دو پله‌ای را از دست دادند و مس سونگون هم با 41 امتیاز در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • خوراکی‌هایی که بهتر است با معده خالی خورده نشوند
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم