Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز، از ۵ قلوزایی مادر ۲۹ ساله اهل جویم لارستان در این بیمارستان خبر داد و گفت: نوزادان برای افزایش وزن گیری در آی سی یو به سر می‌برند.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر فاطمه‌السادات نجیب  بیان کرد: یکشنبه ۱۴ شهریور خانم بارداری از جویم لارستان در سن بارداری ۳۱ هفتگی با دردهای زودرس زایمانی به این بیمارستان مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این مادر جوان که دومین بارداری خود را تجربه می‌کرد، یک دختر و چهار پسر را به دنیا آورد.

رئیس بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز با بیان اینکه این مادر پیش از این زایمان دارای یک فرزند پسر بوده است، گفت: خوشبختانه همه نوزادان سالم هستند و از دستگاه تنفسی استفاده نمی‌کنند ‌و تنها به دلیل اینکه در میانگین وزنی یک کیلوگرم تا ۱.۵ کیلوگرم قرار دارند،  در آی سی یو بیمارستان بسر می‌برند.

نجیب ادامه داد: با توجه به اینکه پدر این نوزادان دارای شغل آزاد ‌و کارگری است از رسانه‌ها درخواست کمک کرده تا با اطلاع رسانی،  خیرین او را در تامین هزینه نگهداری این کودکان همراهی کنند.

این مقام مسئول بیان اینکه این دومین مورد ۵ قلوزایی در ۵ ماهه نخست امسال در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز است، گفت: بزرگترین مرکز آی سی یو نوزادان جنوب کشور مربوط به این بیمارستان است و به همین دلیل اکثر موارد چندقلوزایی استان فارس به این مرکز ارجاع داده می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: 5 قلوها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم

کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای مدعی شد که به‌دنبال پیشرفت در روند درمان سرطان پادشاه انگلیس، او بخشی از ملاقات‌ها و وظایف عمومی خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش مهر، کاخ باکینگهام با اعلام پیشرفت روند درمان سرطان چارلز سوم، پادشاه انگلیس، اعلام کرد که او بخشی از وظایفش را که به ملاقات‌های عمومی اختصاص دارد، از سر خواهد گرفت.

سخنگوی کاخ باکینگهام گفت: تیم پزشکی پادشاه از پیشرفتی که در روند درمان حاصل شده، رضایت دارد و نسبت به تداوم بهبود وی خوش‌بین است. برنامه درمانی ادامه خواهد یافت، اما رضایت پزشکان از روند درمان به اندازه‌ای است که پادشاه حالا می‌تواند بخشی از دیدار‌های عمومی خود را از سر بگیرد.

براساس اعلام باکینگهام، چارلز در ماه ژوئن از امپراطور ژاپن میزبانی خواهد کرد. همچنین ششم مه (۱۷ اردیبهشت) نخستین سالروز تاجگذاری چارلز خواهد بود.

چارلز سوم از اوایل فوریه به‌دلیل ابتلا به سرطان تحت درمان قرار دارد. رسانه‌های انگلیسی در روز‌های اخیر در گزارش‌هایی ضدونقیض از وخامت حال چارلز خبر داده بودند. این اخبار تاجایی پیش رفته است که برخی رسانه‌ها، اعلام کردند که تیم «برنامه‌ریزی مراسم خاکسپاری» چارلز سوم که مدت زیادی از تاجگذاری‌اش نمی‌گذرد، در شرایط آماده‌باش قرار دارد!

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • اهمیت حفظ بهداشت زنان در پیشگیری از عفونت‌های تناسلی