Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@21:01:22 GMT

آرایش چشم های ریز چگونه باشد ؟

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۸۴۹۶

آرایش چشم های ریز با احتیاط بیشتری باید صورت گیرد. آرایش چشم های ریز مدل خاص دارد. برای آرایش چشم های ریز باید اصولی را رعایت کرد. 

افردی که چشمانی درشت دارند، برای آرایش کردن چشمان خویش دغدغه ای نخواهند داشت و میتوانند از آرایش چشم ساده استفاده کنند ولی افردی که دارای چشم های کوچک و ریز هستند باید ارایش کردن با احتیاط بیشتری صورت گیرد، چرا‌که اشتباهات آرایشی میتواند منجر به کوچکتر نشان داده شدن چشم ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر خانم ها و مخصوصا افرادی که چشم ریزی دارند، دوست دارند با آرایش چشم های درشت تر و جذاب تری داشته باشند. اما گاهی با انجام بعضی اشتباهات آرایشی شرایط را بدتر می کنند.

ابروهای‌تان را تمیز و مرتب نگه دارید

برای اینکه چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد باید به ابروهای‌تان هم توجه کنید. اگر ابروهای‌تان یک قوس خفیف داشته باشد چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

چگونگی زدن سایه می‌تواند چشمان‌تان را بزرگ‌تر، کوچک‌تر، با فاصله زیاد یا با فاصله کم جلوه دهد. راز کار در این است که سایه چشم‌ تان را باید طوری پخش کنید که نگاه شما جلب توجه کند، نه سایه چشم‌تان. هرگز فراموش نکنید که قبل از آرایش، پلک‌های خود را آماده کنید؛ درست مانند موقعی که صورت‌تان را با کرم پودر برای آرایش آماده می‌کنید.

آرایش چشم کوچک 

زیرسازی با یک سایه ی روشن

در ابتدا باید زیر سازی کنید. برای این کار با یک براش مناسب سایه ای روشن را پشت پلک خود، مخصوصا گوشه ی چشم، قسمت شروع چشم بزنید، و بعد به خوبی سایه را محو کنید.

میکاپ چشم ریز

مداد سفید داخل چشم

با یک مداد کرم روشن اطراف چشم (در بخش داخلی چشم) را روشن کنید. این روش یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های آرایش چشم ریز است چرا که با روشن کردن داخل پلک زیبایی چشم بعد از ریمل زدن بیشتر مشخص شده و چشمان ریز بازتر ودرشت تر به نظر می رسند.

   

خرید لوازم تحریر تا 47%تخفیف در آلین‌لند!

 

تو این کرونا بیرون نرو! لوازم تحریری که لازم داری رو یک جا سفارش بده! *ارسال رایگان*

ارایش چشم ریز

مژه مصنوعی

اگر دوست دارید چشمانتان بیشتر حالت عروسکی و فانتزی داشته باشد، از مژه های مصنوعی استفاده کنید.  البته قسمت درونی چشم باید مژه هایش کوتاه تر باشد. در انتها نیز مژه ها باید بلندتر باشند. این ترتیب موجب بزرگ تر دیده شدن چشم ها می شود.

فر نکردن مژه ها

اگر تنها چند ثانیه برای این کار وقت بگذارید و مژه هایتان را به کمک ریمل یا فر مژه حالت دهید، چشمانی درشت تر خواهید داشت.

آموزش آرایش چشم ریز

کشیدن قسمت زیر چشم با خط چشم

زمانی که از یک خط چشم برای قسمت پایین مژه هایتان استفاده می کنید، حتما آن را در بین مژه هایتان بکشید، مطمئن شوید که حتما آن را در بخش سوم خارجی چشم هایتان می کشید. با استفاده از یک قلم مو آن را یکدست و صاف کنید. خط چشم هایتان را هر چقدر می توانید نزدیک مژه هایتان بکشید. می توانید این قسمت را کمرنگ بکشید و اگر می خواهید انتهای کار را ضخیم کنید.

اجتناب از خط چشم ضخیم

اگر پشت پلک تان کوتاه است، بدترین اشتباهی که می توانید انجام دهید این است که خط چشمی ضخیم بکشید. خط چشم تمیز کشیدن کار سختیست اما نگران نباشید زیرا با تمرین کردن در آن ماهر می شوید. سعی کنید خط چشم را تا جای ممکن نزدیک به مژه بکشید و تقارن را در هر دو چشم حفظ نمایید. همچنین انتهای خط چشم را بر خلاف شکل طبیعی چشم و کمی به سمت بالا بکشید.

پیشنهاد ویژه

50.000تومان هدیه رزرو ویلا باثبت نام هومسا

کافیه یک بار بپوشی تابرای همیشه مشتری بشی

مرتب سازی دندانهابدون آسیب به مینای دندان

چگونه آرایش چشم ریز انجام دهیم

یکدست کردن چین و چروک روی پلک

یکدست کردن چین و چروک های روی پلک باعث می شود که چشم ها عمیق تر به نظر برسند که خود به معنای بزرگتر نشان دادن چشم ها می باشد. با استفاده از یک سایه قهوه ای مات از گوشه خارجی چشم به طرف چین وچروک های چشم بروید و آن را به خوبی یکدست کنید. زمانی که می خواهید آرایشتان غلیظ تر به نظر برسد، می توانید به آرامی قسمت بالای پلکتان را سایه بزنید و آن را محو کنید.

روشن کردن گوشه داخلی چشم

برای اینکه چشم ریز را درشت‌تر نشان دهید در گوشه داخلی چشم‌های خود از سایه رنگ روشن یا خط چشم روشن استفاده کنید. گوشه داخلی چشم، قسمت هفتی شکلی است که دور مجرای اشک قرار دارد. با انجام این کار چشم‌های شما بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسد.

ریمیل مژه 

این مهمترین گام در درشت جلوه دادن چشم ها می باشد. یک ریمل مژه حجم دهنده را در طول مژه هایتان جهت بزرگ کردن چشم ها بکشید. برای رسیدن به مژه های دل فریب، روکش ضخیم اضافی را از روی مژه بالایی پاک کنید.

آرایش چشم های ریز

برای درشت کردن چشم های تان رژ لب بی رنگ بزنید

زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زیبایی مو چین و چروک چین قهوه چین چین و چروک زیبایی قهوه مو آرایش چشم های ریز مژه هایتان چشم هایتان داخلی چشم تر به نظر چشم ریز درشت تر بزرگ تر خط چشم مژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، با گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز تمام عیار رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ویرانی‌ مناطق مختلف آن در کنار شهادت، مجروحیت و آوارگی هزاران نفر از ساکنان آن، این رژیم بدون دستیابی به هیچ یک از اهداف اعلامی، همچنان بر طبل جنگ می‌کوبد.

بیشتر بخوانید: طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی

روزنامه یدیعوت آحارانوت امروز نوشت که در سایه تدارک برای عملیات زمینی در رفح «بر اساس برآوردهای ارتش اسرائیل طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره عملیات نظامی در جنوبی‌ترین منطقه نوار غزه (رفح) یا توافق تبادل گروگان‌ها با حماس، تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد».

بر اساس این گزارش طی این مدت تصمیمی نهایی درباره جنگ غزه گرفته خواهد شد.

این در حالی است که وزیر خارجه رژیم اسرائیل یسرائیل کاتس پیشتر گفته بود که در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا با حماس، «می‌توان حمله به شهر رفح را به تاخیر انداخت».

بامداد روز شنبه (۲۷ آوریل) حماس اعلام کرد که پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی را درباره طرح این جنبش درباره تبادل اسرا و آتش‌بس که به میانجیگران مصری و قطری در ۱۳ آوریل ارائه کرده بود، دریافت کرده و در حال بررسی آن است.

در حالی که برخی مقامات ارشد صهیونیست اعلام می‌کنند که تل‌آویو در هچ توافقی امتیازدهی نخواهد کرد و از تحقق اهداف اصلی جنگ یعنی نابودی حماس و بازگرداندن اسرا کوتاه نخواهد آمد، برخی دیگر از این مقامات درباره هرگونه حمله زمینی به رفح و افتادن مجدد در دام کمین‌های مقاومت هشدار می‌دهند و نابودی حماس را غیرممکن توصیف می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228963 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • (تصاویر) معلمان دل‌های روشن
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • وزیر خارجه اردن: حماس آتش جنگ غزه را روشن نکرد
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرد
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرده و از ستارگان هم درخشان‌تر خواهد بود