Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید گریوانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز اجرای ایستگاه جدید آتشانی در بجنورد اظهار داشت: با بهره برداری از این مرکز، شمار ایستگاه های آتش نشانی در مرکز استان به ۶ مورد خواهد رسید.

وی گفت: راه اندازی ایستگاه ششم آتش نشانی بجنورد در شهرک ولی عصر(ع) از این رو در دستور کار قرار گرفت که خدمات رسانی در شهرک های اقماری به لحاظ دوری مسافت با مشکل روبه رو نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اکنون ایستگاه آتش نشانی در تمامی شهرک های اقماری مرکز استان دایر است گفت: در خدمات رسانی در زمان حادثه، مشکلی به لحاظ شمار ایستگاه های آتش نشانی در بجنورد وجود ندارد اما در حوزه لجستیکی با مشکل فرسودگی ناوگان روبه رو هستیم و در این باره نیاز به تامین اعتبار است، اکنون عمر ناوگان خودروهای آتش نشانی مرکز استان به ۲۰ سال رسیده است که فرسوده است.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد اظهار داشت: اکنون ۱۲۱ نفر نیروی آتش نشان در مرکز استان مشغول به فعالیت هستند که این رقم هم مطابق با استاندارد است.

سرپرست شهرداری بجنورد هم درباره ساخت ایستگاه شماره ۶ آتشنشانی گفت: عملیات ساخت این ایستگاه آتش‌نشانی بجنورد به مساحت یکهزار و ۷۰۰ مترمربع با ۶۰۰ مترمربع بنا در ۲ طبقه در شهرک ولی عصر(عج) آبان ماه امسال آغاز می شود.

علی گودرزی اظهار داشت: این ایستگاه آتش نشانی سال ۹۶ کلنگ زنی شد اما به علت کمبود منابع مالی در مجموعه شهرداری و دولت، آغاز این پروژه محقق نشد، متاسفانه به علت عقب افتادن ساخت این بنا، زمین به دانشگاه فرهنگیان واگذار شد اما با توجه به نیاز ایستگاه آتش‌نشانی در این منطقه و پیگیری های مدیرعامل آتش نشانی بجنورد زمین مجددا به شهرداری واگذار شد.

وی گفت: چهار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ایستگاه آتش‌نشانی و سه میلیارد تومان برای خرید خودرو و تجهیزات این ایستگاه برآورد شده است.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی بر اساس طرح سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

برچسب‌ها بجنورد آتش نشانی خراسان شمالی شهرداری بجنورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد آتش نشانی خراسان شمالی بجنورد آتش نشانی خراسان شمالی شهرداری بجنورد ایستگاه آتش نشانی آتش نشانی بجنورد آتش نشانی آتش نشانی مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه سقوط یک نفر از کوه صفه ساعت ۱۵:۴۵ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه توسط همنورد این فرد گزارش شد و اعلام کرد که خود او در مکانی گیر و همنورد او از فاصله‌ای حدود ۴۰ متری سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این حادثه در مسیر انحرافی و غیراصولی هفت چشمه رخ داده و فرد سقوط کرده از ناحیه پا و سینه و سر دچار آسیب شده بود و توسط عوامل اعزامی این سازمان به محل امن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

شریعتی با اشاره به اعزام اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره سه و ۱۲ ادامه داد: عملیات مذکور حدود سه ساعت به طول انجامید.

کد خبر 750384

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است