Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از اتحادیه سراسری زنبورداران ایران، «میرمحسن موسویان» مدیرعامل این اتحادیه امروز (شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰) از موافقت «سیدجواد ساداتی‌نژاد» وزیر جدید جهاد کشاورزی با درخواست تعداد زیادی از زنبورداران که طی سال‌های گذشته به کرّات در زمینه کوچ زنبورهای خود با مشکلات جدی در خصوص اخذ «کد شناسه یکتا» مواجه می‌شدند، خبر داد و افزود: بر اساس دستور وزیر جهاد کشاورزی مقرر شده است تا سازمان دامپزشکی کشور به سرعت نسبت به رفع و رجوع مشکل اخذ کد شناسه یکتای زنبورداران و مستثنی شدن آنها همانند عشایر اقدام کند و این مشکل به شکل اساسی برای زنبورداران حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز تشکر از مساعدت وزیر جهاد کشاورزی با زنبورداران کشور در این خصوص، اقدام وزیر را برای زنبورداران امیدبخش و گامی ارزشمند در رفع یکی از موانع دست و پاگیر و غیرضروری تولید طی سال‌های گذشته برشمرد و افزود: خوشبختانه این اقدام دلگرم کننده‌ وزیر جهاد کشاورزی در همان هفته‌های نخست آغاز به کارش در مجموعه وزارت جهادکشاورزی، آن‌هم به فاصله‌ای کوتاه پس از درخواست حل این مساله در نشست صمیمانه با تشکل‌های دام و طیور، موجب تسهیل یکی از موانع مهم کوچ رفتن زنبورداران می‌شود که بعضا در درازای هر سال به ۶ مرحله جابجایی و کوچ هم می‌رسد.

لازم به ذکر است «میرمحسن موسویان» مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران در مورخ ۱۰ شهریور ماه جاری چالش دیرینه زنبورداران با سازمان دامپزشکی کشور در خصوص مساله کوچ و کد شناسه‌ یکتا را که نشان‌دهنده زمان کوچ زنبوردار از مبداء به مقصد است، با «سید جواد ساداتی‌نژاد» وزیر جدید جهادکشاورزی مطرح کرده و گفته بود: این مانع در حالی پیش‌روی زنبورداران کشور قرار داده می‌شود که بر اساس دستورالعمل خرید و فروش حمل و نگهداری دام زنده، کوچ زنبورداران به دلیل تغذیه زنبورها از استانی به استان دیگر است، لذا انتظار می‌رود مانند بند ۴ بخشنامه، زنبورداران هم همچون عشایر از اخذ کد شناسه یکتا مورد استثناء قرار گیرند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سیدجواد ساداتی نژاد زنبورداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سیدجواد ساداتی نژاد زنبورداری وزارت جهاد کشاورزی سیدجواد ساداتی نژاد زنبورداری جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • مجوزهای الکترونیک به نفع فعالان اقتصادی واقعی است
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)