Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:42:14 GMT

تسریع در ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک آستارا

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۸۸۵۴

تسریع در ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان ظهر شنبه در حاشیه بازدید از زیر ساخت‌های اقتصادی و گمرکی آستارا از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های فوق انتقاد، اظهار کرد: ضمن بررسی کم کاری و تخلفات احتمالی رخ داده در روند آنها، باید بازه زمانی مشخصی برای اجرایی کردن این پروژه‌ها اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با تمام متخلفان کندی اجرای این پروژه‌ها برخورد خواهد شد.

گلایه تجار از دپوی کالا در گمرک

معاون دادگستری گیلان نیز با بیان اینکه اتصال راه آهن آستارا به راه آهن سراسری سبب رونق اشتغال و توسعه معیشت مردم شده ولی در برخی از اوقات اراده‌ای برای اتمام کار مشاهده نمی‌شود، اظهار کرد: رئیس کل دادگستری گیلان و مسئولان این نهاد برای دومین بار است که در تابستان امسال از زیرساخت‌های اقتصادی شهرستان مرزنشین آستارا بازدید می‌کنند ولی مجریان و پیمانکاران طرح‌ها عدم اعتبار و تأمین نشدن مصالح را نیز بهانه می‌کنند.

سید رحمان سیدزاده، افزود: بعضی از مسئولان دستگاه‌ها برای پیشبرد طرح تلاش می‌کنند و در این راستا بازه زمانی مشخصی برای تکمیل راه آهن آستارا به رشت در نظر گرفته شد.

وی، ادامه داد: بعد از فوت پیمانکار قبلی، طرح راه آهن آستارا به پیمانکار جدید در قالب قرارداد ۲ ساله واگذار شده و بارانداز راه آهن آستارا - آستارا از نظر پدافند غیر عامل فاقد تجهیزات لازم از قبیل دوربین مداربسته و برجک است و همه این موارد باید رفع شوند.

معاون قضائی دادگستری گیلان، گفت: دپوی کالا در شرکت انبارهای عمومی گمرک مرزی آستارا باعث گلایه تجار و صاحبان کالا شده و برخی از کالاها نظیر نهاده‌های دامی باید به سرعت ترخیص شوند.

سیدزاده، تصریح کرد: مسئولان استانی باید در قالب بازدیدهای میدانی به مشکلات آستارا به عنوان دورترین شهرستان استان رسیدگی کنند و علت تعلل در پیشبرد برخی از امور در گمرک در قالب پرونده‌های مختلف در دادگستری گیلان پیگیری و با متخلفان برخورد قانون لازم نیز خواهد شد.

کد خبر 5302217

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری گیلان آستارا گمرک ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه واکسیناسیون کرونا تعاونی خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان عکس استانها ایلام ستاد ملی مقابله با کرونا دادگستری گیلان راه آهن آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا