Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش، روند «ساماندهی نیروی انسانی» در آغاز سال‌ تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر سلیمانزاده؛ در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور که با موضوع «پروژه مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید»، در اردوگاه فرهنگی - تربیتی شهید باهنر، برگزار شد، درخصوص «ساماندهی نیروی انسانی» اظهار کرد: در رابطه با به کارگیری «نیروهای قرآنی، نهضت سوادآموزی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»، بخشنامه‌ای تدوین شده که تا پایان همین هفته به استان ها ارسال خواهد شد. بر اساس این بخشنامه، تمام افرادی که «دوره های مهارت آموزش» را سپری کرده اند از ابتدای مهرماه استخدام خواهند شد.

وی افزود: افرادی که دوره‌های مهارت‌آموزی را تاکنون به پایان نرسانیده اند، پس از اتمام این دوره ها، به صورت پیمانی استخدام خواهند شد. همچنین دوره آموزشی افرادی که امسال موفق به کسب نمره حدنصاب در آزمون اول مردادماه ۱۴۰۰ شده اند، از اول مهرماه آغاز خواهد شد.

سلیمانزاده گفت: با تلاش های همکارانم در وزارت آموزش و پرورش، احکام «فوق‌العاده ویژه معلمان» با میانگین ۲۱%صادر شد و به دلیل محدودیت‌هایی قانونی افزایش درصدها وجود نداشت و بسیاری از همکاران از ابتدای مهر ارتقاء رتبه خواهند داشت و همکاران در مناطق و شهرستان ها بزودی احکام مربوط را صادر خواهند کرد.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری گفت: در برنامه ریزی ساماندهی نیروی انسانی، بکارگیری ۲۴ ساعت در هفته معلمان حق التدریس توصیه و تاکید می شود تا افرادی که در مرحله سوم و یا چهارم دوره های مهارت آموزی را با موفقیت سپری می کنند، بلافاصله بتوانیم حکم استخدام آنها را صادر کنیم.

وی درخصوص نیروی انسانی سازمان تعلیم و تربیت گفت: نیروی انسانی «سازمان تعلیم و تربیت» با تصویب تشکیلات تفضیلی آن تامین خواهد شد و در استان و شهرستان ها از ظرفیت کارشناسان بخش پیش دبستانی و غیردولتی کمک خواهیم گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در ضمن موضوع لایحه رتبه بندی معلمان همچنان در حال پیگیری است و به همکاران توصیه می شود در صورت امکان و نیاز مناطق استمرار خدمت داشته باشند تا بتوانند از مزایای مربوط بهره مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوق العاده ویژه معلمان آموزش و پرورش نیروی انسانی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲