Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش، انجام موفقیت‌آمیز طولانی‌ترین ماموریت دریانوردی ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را به وی تبریک گفت. خبرگزاری میزان - امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در پیامی به فرمانده کل ارتش، انجام موفقیت‌آمیز طولانی‌ترین ماموریت دریانوردی ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را به وی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران   بازگشت غرور آفرین و مسرت بخش ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از طولانی‌ترین سفر دریانوردی موجب غرور و عزت نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش سرافراز و پرافتخار کشورمان شد.

فرزندان غیور و دریادل ارتش با همت، روحیه انقلابی و جهادی و تفکر راهبردی خود با طی ۱۳۳ روز دریانوردی بدون توقف و پهلوگیری در بنادر و اسکله‌های دریایی با حضور در دورترین نقاط دریایی از مرز‌های کشورمان و گذر از آبراه‌ها و تنگه‌های حیاتی و استراتژیک و پشت سر گذاشتن اقیانوس‌های پرتلاطم توسط ناوشکن تمام ایرانی سهند و ناوبندر مکران، با افتخار در برابر همه تحریم‌های ظالمانه و خودخواهانه دشمنان ایران عزیز ایستادند و یکبار دیگر، غرور و عزت ایرانی-اسلامی خود را در معرض دید همگان قرار دادند.   اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان در دریا‌های دوردست و شرکت در مراسم سیصد و بیست و پنجمین سالگرد نیروی دریایی روسیه با ناوشکن ایرانی سهند که حاصل تلاش و دانش بومی جوانان غیورمان در صنایع دریایی، دفاعی و دانشگاهی است، از دیگر نقاط قوت این ماموریت خطیر بود که غرور ملی را برانگیخت.   اینجانب کسب این افتخار بزرگ را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، آحاد کارکنان نیرو‌های مسلح و به ویژه همرزمان خدوم و پرتلاشم در نیروی دریایی ارتش و خانواده‌های صبور و محترم ایشان صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

از خداوند منان اعتلا و اقتدار خدمتگزاران ایران اسلامی به ویژه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت، ولی عصر«عج» و هدایت فرماندهی معظم کل قوا خواستارم.   بیشتر بخوانید:
پیام فرمانده معظم کل قوا در پی بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی از دریانوردی پهنه اطلس؛ بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین از این مأموریت خطیر را تبریک می‌گویم   انتهای پیام/ برچسب ها: نیروهای مسلح وزارت دفاع

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروهای مسلح وزارت دفاع ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی نیروی دریایی ارتش نیرو های مسلح طولانی ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ امیر سرتیپ دوم داوود نظام اسلامی در مراسم سالگرد خادم الشهدا، شهید محمد سلیمانی که در مسجد جامع رودسر برگزار شد، با بیان اینکه عملیات غرورآفرین «وعده صادق» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید، افزود: پس از گذشت ٧ دهه از تشکیل این رژیم غاصب و کودک کش، هیچ کشوری توان رویارویی با این رژیم جعلی که مورد حمایت آمریکای جنایتکار و دیگر هم پیمانانشان است را نداشت، اما به فضل الهی و با تکیه بر توان دانشمندان غیورمان در صنعت نظامی، این عملیات با اقتدار انجام شد و موجب حیرت جهانیان شد.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند این عملیات فقط یک سیلی بوده و در صورت تعرض به خاک کشورمان از هر نقطه از دنیا، جمهوری اسلامی با اقتدار و تمام توان در برابر هرگونه تعرض و تهدید ایستادگی کرده و جوابی دندان شکن، قاطع و پشیمان کننده خواهد داد.

امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل ارتش هم در این مراسم با بیان اینکه خادمین شهدا با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، با حضور در یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در راه خدمت به زائران تلاش می‌کنند، گفت: شهید محمد سلیمانی از جمله خادمینی بود که تا پای جان در این راه تلاش کرد و خداوند هم مزد خدماتش راعطا کرد.

خادم شهید محمد سلیمانی ششم فروردین سال ٨٩ ، بر اثر حادثه‌ای هنگام خدمت به زائران راهیان نور، در مناطق عملیاتی جنوب کشور، در پادگان میشداغ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»