Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «گیر پدرسون» نماینده سازمان ملل در امور سوریه در سفر به دمشق،  با «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه این کشور دیدار و  چالش‌های بشردوستانه و اقتصادی سوریه و راهکار‌های برون رفت از این چالش‌ها را مورد بحث و گفتگو قرار داد.

پدرسون در این خصوص اعلام کرد احتمال دارد درگیری‌های میان سوریه و گروه‌های معارض در درعا به زودی حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: ما امیدواریم همه طرف‌ها بتوانند به آنچه در مذاکرات ژنو توافق شده بود بازگردند و ما نیز با کمک کمیته قانون اساسی پیش خواهیم رفت.

نماینده سازمان ملل همچنین در پایان گفت: پس از دیدار امروز با وزیر امور خارجه سوریه می‌توانیم ششمین دور از نشست‌ها برای بحث در مورد قانون اساسی سوریه را شروع کنیم.

پیش از سفر پدرسون به سوریه فصل المقداد با «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه در دمشق دیدار و گفتگو کرد.

فیصل مقداد در این دیدار ضمن انتقاد از تحریم‌های ظالمانه و یک‌جانبه آمریکا علیه سوریه، به گریفیتس گفت: تحریم‌های یک جانبه آمریکا تاثیر منفی بر ارائه داروها، تجهیزات پزشکی و سایر خدمات اساسی دیگر به مردم سوریه می‌گذارد.

گریفیتس هم از سویی دیگر علاقه خود را برای تامین بودجه لازم برای کار‌های بشردوستانه در سوریه و تلاش برای حرکت به سمت پروژه‌های بهبود و تامین خدمات اولیه، به ویژه در زمینه بهداشت و آموزش و تقویت همکاری و هماهنگی در تمامی این زمینه‌ها ابراز کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات سوریه سازمان ملل گیر پدرسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، دومین نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ الی ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دکتر نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می شود.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود حاضرین پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سراهای دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی تحلیل آسیب‌های روانی- اجتماعی دانشجویان که از سوی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد؛ شرکت می کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران دانشجویی شایسته مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 6098219

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد