Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:09:46 GMT

پاشازاده، مددی را در صندلی مدیرعاملی حفظ می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۹۰۸۸

پاشازاده، مددی را در صندلی مدیرعاملی حفظ می‌کند؟

انتخاب مهدی پاشازاده به عنوان معاون باشگاه استقلال موضوع مهمی است؛ حکم او شاید زمینه ساز بسیاری از اتفاقات آینده باشگاه تهرانی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید غیرمنتظره‌ترین خبر برای هواداران استقلال انتخاب مهدی پاشازاده برای سمت معاون ورزشی بود. سمتی که افراد مختلفی در گذشته آن را برعهده داشتند اما پاشازاده را می‌توان تنها پیشکسوت استقلال دانست که طی دو دهه گذشته در این سمت حضور پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سال گذشته وقتی احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال منصوب شده بود، صحبت هایی درباره حضور نفراتی مثل پیروز قربانی یا همین مهدی پاشازاده در سمت معاون ورزشی استقلال وجود داشت. پستی که قبلا در این باشگاه به نفراتی مثل علی نظری جویباری، علی امیری، بهرام امیری(که هم اکنون سرپرست استقلال است)، علی خطیر، پندار توفیقی و... سپرده شده و البته که این افراد سرنوشت های مختلفی در باشگاه داشتند.


در نهایت و بعد از نزدیک به یکسال و نیم تاخیر احمد مددی در شرایطی خبر انتصاب پاشازاده به عنوان معاونت ورزشی را به رسانه رسمی باشگاه قرار داد که صحبت هایی مبنی بر پایان کار او در استقلال شنیده می‌شود. این در حالی است که تیم فوتبال استقلال در کشور امارات بسر می‌برد تا یک مسابقه آسیایی مهم را با الهلال برگزار کند. در چنین شرایطی  باید دید موج این خبر در دوبی چگونه از طرف کاروان استقلال تفسیر شده است.


در عین حال اینطور به نظر می‌آید که شاید نوعی وزن‌کشی بین مدیرعامل و سرمربی وجود دارد که هرگز بایکدیگر رابطه خوبی نداشتند و اگرچه در دوران نقل وانتقالات اندکی به هم نزدیک شده بودند، ولی در نهایت هنوز مشخص است رابطه نزدیکی با هم ندارند.  


از این رو در شرایطی که بحث پایان دوره مددی به گوش می‌رسد، شاید این انتخاب اینطور تفسیر شود که مددی به کارش در استقلال ادامه خواهد داد.


در کنار همه این مسائل پاشازاده و مجیدی چندین سال در استقلال همبازی بودند و هردو از ستاره های مهم این تیم در 20 سال گذشته محسوب می‌شوند که بازوبند کاپیتانی این تیم را هم بر دست بسته‌اند. البته پاشازاده هرگز مربی استقلال نشد اما در تیم های مختلف مختلف مربیگری کرده و آخرین شغلش در ماشین سازی بوده است.


با این حال طبیعتا پاشازاده با توجه به اینکه نظرات فنی دارد، حضورش در پست معاونت ورزشی می‌تواند برای سرمربی چندان خوشایند نباشد. هرچند که شاید هم قرار نیست معاون ورزشی استقلال وارد مسائل فنی شود و با توجه به نحوه گفت و گوها و مصاحبه های پاشازاده در یکسال گذشته مطمئنا او قصد ندارد آغاز کننده یک تنش با سرمربی تیم باشد و می خواهد با آرامش جلو ببرد و خودش را در پست جدید نشان بدهد.


در این زمینه نظرات هواداران استقلال در شبکه های اجتماعی مهم است و باید دید چطور تفسیر می‌شود. پاشازاده محبوبیت نسبی در بین هواداران استقلال دارد اما نکته مهم این است که شرح وظایفش در باشگاه استقلال چه خواهد بود و قرار است چه بخشی را سامان بدهد. اینکه چه کارهایی را در دست بگیرد و صد البته باید دید که با چه نگاهی و دید آینده نگرانه ای قبول کرده در این پست حضور داشته باشد، خصوصا با توجه به اینکه دولت تازه تغییر کرده ، وزیر ورزش تازه مستقر شده و شاید بخواهد تصمیماتی برای استقلال بگیرد. البته حمید سجادی وزیر ورزش روز گذشته حضور آجورلو در استقلال را تایید نکرده است. به همین خاطر شاید انتخاب پاشازاده به معنی تثبیت احمد مددی در پست مدیریت عامل باشد.


با همه مسائل مطرح شده می‌شود اینطور هم برداشت کرد که مددی قصد دارد در تصمیم گیری های آینده خلاء ناآشنایی فنی با فوتبال خود را با حضور پاشازاده پوشش بدهد.
به هر حال حضور پاشازاده در پست معاونت ورزشی باشگاه استقلال یک اتفاق جالب و قابل تحلیل است که راحت نمی‌شود درباره اش نظر داد. ضمن اینکه استقلال بازی حساسی را با الهلال در پیش دارد و به نظر می‌رسد آینده این باشگاه و مهره های شاغل در آن وابسته به نتیجه ای است که در مسابقه با نماینده عربستان در لیگ قهرمانان رقم می‌خورد و بعد از آن می شود درباره اتفاقات راحت‌تر نظر داد و به تحلیل پرداخت.

مهدی پاشازاده استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی پاشازاده استقلال تهران مهدی پاشازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر