Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@16:11:19 GMT

فصل سوم «همکار من» روی آنتن شبکه پنج

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۹۲۳۷

فصل سوم «همکار من» روی آنتن شبکه پنج

فصل سوم ویژه برنامه تلویزیونی «همکار من» با محوریت حمایت از کسب و کار‌های خانوادگی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فصل سوم ویژه برنامه تلویزیونی «همکار من» با محوریت حمایت از کسب و کار‌های خانوادگی از شنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۶ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ویژه برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری درباره شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و اهمیت به کانون خانواده و اقتصاد خانواده در ۶۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای در حال تهیه و تولید است.

«همکار من» در هر قسمت میزبان یک خانواده است که موضوع خانواده و اقتصاد آن را از منظر کسب و کار‌های خانگی و صنعتی بررسی می‌کند، به بیان دیگر این برنامه سعی دارد اهمیت موضوع خانواده، موفقیت، تلاش، اتحاد بین اعضای خانواده برای رسیدن به موفقیت‌ها را برای مخاطبان تبیین و تشریح کند.

همچنین این ویژه برنامه، نکات مفید و کلیدی برای شروع یک کسب و کار را به مخاطبان آموزش می‌دهد و مستند‌هایی را از کارآفرینان موفق کسب و کار‌های خانگی نمایش می‌دهد.

حمایت از خانواده و کسب و کار‌های خانوادگی، کمک به رونق تولید و تولید ملی، حمایت از نخبگان و ترغیب جامعه به عملی کردن ایده‌های نو و خلاقانه، استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید ملی از رویکرد‌های مهم فصل سوم برنامه «همکار من» است که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

برنامه «همکار من» کاری از گروه اقتصاد به تهیه کنندگی محسن سال افزون و اجرای مژده خنجری شنبه‌ها ساعت ۱۶ پخش و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۳:۳۰ بازپخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه پنج سیما صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کسب و کار شبکه پنج سیما کسب و کار ویژه برنامه پخش می شود همکار من فصل سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش

محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود با هم دیدار و گفتگو کردند.در این نشست به جایگاه ویژه میراث پرشکوه شعر فارسی که گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویت است، جایگاه شایسته شعر در بخش‌های گوناگون، موسیقی ملی و آیینی و انقلابی در برابر ابتذال اشاره و در جهت تولید و ارتقاء آثار مرتبط و همکاری گسترده‌تر فی مابین بحث و گفتگو شد.

 قاسمی گفت: با عنایت به اهمیت زبان و ادبیات فارسی و ضرورت سیاست گذاری و برنامه ریزی در این خصوص و با توجه به اهداف، ماموریت‌ها و اولویت‌ها، شبکه آموزش سیما آمادگی دارد تا در خصوص ادبیات فارسی، شعر و موسیقی اصیل ایرانی هر گونه همکاری لازم با دفتر شعر و موسیقی و سرود و دیگر مجموعه‌ها و نهاد‌ها را به عمل آورد.

همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی، بهره گیری از ظرفیت اقوام و موسیقی فولکلور و محلی، آواز، تصنیف و مناجات خوانی، ارتباط و تعامل با شبکه نوای موسیقی و شعر اداره کل، پایش و تولید برنامه‌های جدید، تخصصی و فاخر در این حوزه‌ها و آموزش صحیح و تخصصی شاعری، نویسندگی و برنامه ریزی برای تولید مشترک برنامه شیر و شکراز دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو و در دستور کار طرفین قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون