Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در حال حاضر مشکل اصلی ما میزبانی و کیفیت و کمیت غذا است که متاسفانه گوش شنوایی هم وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان در فاصله یک روز مانده به آغاز مسابقات قهرمانی مردان آسیا در ژاپن، اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان در شرایط روحی خوبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تلاشیم آمادگی تیم را در جریان مسابقات حفظ کنیم. مصدوم جدی نداریم، اما تعدادی از بازیکنان مصدومیت‌های جزیی دارند که بخشی از ورزش حرفه‌ای است. تا کنون 4 جلسه تمرین بدنسازی و توپی داشتیم و در مجموع وضعیت قابل قبولی در تیم حاکم است.

عطایی شرایط میزبانی ژاپن را بسیار ضعیف توصیف کرد و اظهار داشت: در حال حاضر مشکل اصلی ما میزبانی و کیفیت و کمیت غذا است. در تورنمنت‌های بزرگ، غذا یکی از فاکتورهای مهم محسوب می‌شود. برای مثال امروز تنها به 6 بازیکن غذا رسیده است و مجبور شدیم برای چندمین بار ساندویچ بخوریم. متاسفانه گوش شنوایی هم وجود ندارد؛ البته باید بگویم این مسائل تمرکز و هدف ما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. تیم ایران هدف مشخصی دارد که بدون توجه به حواشی برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به بازی ایران و هنگ کنگ که فردا یکشنبه برگزار می‌شود، تصریح کرد: هنگ کنگ تیم مطرحی در آسیا نیست اما به دلیل شرایط کرونایی و نبود بازی تدارکاتی ما هم شناخت کافی از این تیم نداریم. سعی می‌کنیم در جریان مسابقات اطلاعات بیشتری از تیم‌ها کسب کنیم تا بر اساس شیوه بازی آن‌ها، مسابقه را مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: بازیکنانم با انگیزه مضاعف به دنبال ارائه نمایشی از والیبال هستند که هم خودشان راضی باشند و هم به واسطه آن دل مردم ایران را شاد کنند.

محمدی‌راد: به دنبال شکست تایلند و هنگ‌کنگ هستیم/ سطح والیبال پاکستان با ایران قابل مقایسه نیست

تیم ملی والیبال ایران در گروه B رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است. ملی‌پوشان کشورمان فردا (یکشنبه) در نخستین مسابقه خود به مصاف هنگ‌کنگ می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!

میلاد عبادی پور از لیست نهایی تیم ملی والیبال خط خورد.

طرفداری | با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال و بر اساس تصمیم موریس موتاپائز، از لیست ابتدایی ۳۰ نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، ۱۸ بازیکن برای ادامه تمرینات در اردو ماندگار شدند که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی نیست.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال