Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – براساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمام تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ قهرمانان باید پیش از هر مسابقه خود تست کرونا بدهند و نفراتی که جواب آزمایش آنها مثبت باشد در قرنطینه قرار می‌گیرند. در همین راستا از بازیکنان استقلال و الهلال تست گرفته شد و ظهر امروز خبر آمد که دردسرهای آبی‌پوشان ایرانی برای جدال با حریف عربستانی افزایش پیدا کرده و جواب تست بعضی نفرات مثبت است و گروهی نیز مشکوک به نظر می‌رسند!

نمونه‌گیری مجدد

مثبت اعلام شدن جواب آزمایش هر کدام از اعضای حاضر در کاروان به معنای از دست دادن قطعی مسابقات تلقی نمی‌شود و قرار است قبل از بازی هم از آنها مجدداً تست گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر، نفراتی که مشکوک به نظر می‌رسند نیز به قرنطینه می‌شوند و مجدداً از آنها نمونه‌گیری به عمل خواهد آمد تا تکلیفشان مشخص شود . به این ترتیب استقلالی‌ها تا قبل از بازی با الهلال همچنان با ماجرای تست کرونا دست‌وپنجه نرم خواهند کرد.

آماده باش به گلر تیم امید

استقلال در آستانه مسافرت به امارات محمد رشید مظاهری را از دست داد و حالا هم مشخص شده که علیرضا رضایی سنگربان ذخیره آبی‌پوشان به کرونا  مبتلا شده است روی همین اصل  اگر حسین حسینی در بازی با الهلال مصدوم شده یا توسط داور مسابقه اخراج شود، آن وقت فرهاد مجیدی چاره‌ای ندارد تا از وجود “سینا سعیدی فر “سنگربان سوم استقلال که متعلق به تیم امید این باشگاه بوده استفاده کند.

دومین بازیکن مبتلا

اگرچه مسئولان باشگاه استقلال  مدعی بودند فقط همین یک بازیکن در جمع نفرات آنها به کرونا مبتلا شده و جواب آزمایش چند فرد دیگر در تیم تدارکات و پزشکی مشکوک به نظر می‌رسد ولی این شایعه مطرح است که یک بازیکن دیگر استقلال نیز مبتلا شده ولی هنوز اسمش به بیرون درز پیدا نکرده و در امارات مشغول سپری کردن دوران قرنطینه خود است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از احتمال وقوع بارش های شدید در چهار استان جنوبی و غربی کشور خبر داد.

حسین ظفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین هشدار هواشناسی در خصوص بارندگی در کشور گفت: در پی صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی کشور، در استان‌های غربی و جنوبی کشور و به خصوص در جنوب شرق خوزستان و شهر ماهشهر، جنوب و شرق استان بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری از فردا شاهد بارش های گسترده در این مناطق خواهیم بود.

وی افزود: تمام نهادهای مربوطه، اعم از هلال احمر، مدیریت بحران، استانداری‌ها، شهرداری‌ها و تمام نیروهای امدادی و درمانی در حالت آماده‌باش خواهند بود تا با کمک خداوند ان‌شاءالله از این بارش ها نیز عبور کنیم. از آنجایی که احتمال رعد و برق نیز وجود دارد به عشایر و مسافران عزیر توصیه می‌کنم که از ارتفاعات فاصله بگیرند. همچنین با توجه به اینکه احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد بنابراین به کشاورران توصیه می‌کنم اقدامات مناسب را برای مراقبت از زمین های کشاورزی خود انجام دهند.

ظفری ادامه داد: در چنین شرایطی و در برخی مواقع پلیس مجبور است برای حفظ جان افراد، راه‌هایی را مسدود کرده یا هدایت های اجباری انجام دهند بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم با ماموران  پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در واقع اگر نیاز باشد راهی مسدود شود تا جان افراد حفظ شود، این اتفاق حتما توسط پلیس و راهداری خواهد افتاد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • هشدار مهم هواشناسی برای ۴ استان/ آماده‌باش مدیریت بحران
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • آماده باش مدیریت بحران در پی هشدار هواشناسی
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟