Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا صادقیان شاهی معاون دانشجویی دانشگاه یزد گفت: مرحله نخست واکسیناسیون دانشجویان بومی مقطع کارشناسی در دانشگاه یزد از روز یک‌شنبه ۲۱ شهریورماه به مدت یک هفته طبق نوبت بندی حروف الفبا تا روز یکشنبه ۲۸ شهریورماه انجام می‌شود.

او افزود: واکسیناسیون دانشجویان صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل سالن ورزشی کوثر این دانشگاه برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان ادامه داد: واکسیناسیون دانشجویان در روز جمعه ۲۶ شهریور انجام نمی‌شود و در این مدت به هیچ عنوان امکان استفاده از خوابگاه برای دانشجویان وجود ندارد بنابر این فقط دانشجویان یزدی می‌توانند اولین دز واکسن خود را طبق نوبت بندی الفبایی با مراجعه به دانشگاه یزد دریافت کنند.

او نوبت بندی الفبایی و تاریخ مراجعه هر گروه را بر اساس حرف اول نام خانوادگی آنان اعلام کرد و گفت: حروف الف تا پ: یکشنبه ۲۱ شهریور، حروف ت تا ج: دوشنبه ۲۲ شهریور، حروف چ تا د: سه‌شنبه ۲۳ شهریور می‌توانند برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه یزد ارائه کارت دانشجویی یا پرینت گواهی اشتغال به تحصیل که از طریق سامانه الکترونیک گلستان قابل دریافت است، برای پذیرش و تزریق واکسن ضروری خواند و افزود: دانشجویان حروف ذ تا ص: چهارشنبه ۲۴ شهریور، حروف ض تا ف: پنجشنبه ۲۵ شهریور، حروف ق تا م: شنبه ۲۷ شهریور و حروف ن تا ی: یکشنبه ۲۸ شهریور می‌توانند برای مقاوم سازی در برابر ویروس کرونا به سالن ورزشی کوثر دانشگاه یزد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا دانشجویان ایرانی دانشگاه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳