Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:50:22 GMT

قرارداد کی روش و مصر؛ ماهی 2.2 میلیارد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۹۴۸۰

قرارداد کی روش و مصر؛ ماهی 2.2 میلیارد

کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی مصر روز دوشنبه وارد این کشور می شود تا قرارداد خود را به امضا برساند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش پرتغالی که چند روز پیش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال مصر انتخاب شد، قرار است نخستین بار در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) وارد این کشور شود. فدراسیون فوتبال مصر به رهبری احمد مجاهد چند روز پیش و پس از مذاکرات با کی روش به توافقات نهایی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کی روش قرار است روز دوشنبه قرارداد رسمی خود را با فدراسیون فوتبال مصر به امضا برساند و به عنوان جانشین حسام البدری معرفی شود. او همچنین در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) برای تماشای دیدار سوپرجام این کشور میان تیم های الاهلی طلائع الجیش عازم قاهره می شود تا این دیدار را از نزدیک تماشا کند.

 

قابل ذکر است که قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال مصر ماهانه 85000 دلار (2 میلیارد و 250 میلیون تومان) است و توافق شده است که مالیات قرارداد از حقوق ماهیانه او کسر شود. همچنین دو طرف به توافق رسیده اند که فدراسیون فوتبال مصر هزینه های اقامت مربی پرتغالی و دستیار او را که در یک هتل اسکان دارند بپردازد. علاوه بر این، انجمن حامی مالی فدراسیون فوتبال مصر یک راننده اختصاصی برای کی روش در نظر گرفته است.

 

فدراسیون فوتبال مصر همچنین موظف شده است تا هزینه بلیط رفت و برگشت کی روش پرتغالی را برای 4 سفر در سال پرداخت کند. این کار در مواقعی انجام می شود که تیم ملی مصر درگیر هیچ مسابقه یا اردویی نیست. همچنین بین کادرفنی جدید و وینگادا مدیرفنی فدراسیون فوتبال مصر توافق شد در همان زمان یک اردوی بسته برای آمادگی جهت دیدار برابر لیبی در تاریخ 9 اکتبر برگزار شود.

 

تیم ملی مصر پس از برگزاری 2 بازی، با 4 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا حضور دارد. سرمربی قبلی این تیم پس از تساوی بدون گل برابر گابن از کار برکنار شد. تیم ملی مصر در دور سوم (14 مهر) به مصاف لیبی صدرنشین گروه می رود و سپس 18 مهر دیدار برگشت را مقابل همین تیم برگزار می کند.

کارلوس کی روش(سرمربی) مصر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلوس کی روش سرمربی مصر فدراسیون فوتبال مصر کارلوس کی روش تیم ملی مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود