Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد شهرداری قز وین گفت: ضمن مبارزه جدی با فساد، دست افراد نفوذی را در شهرداری قطع می کنیم و در انتخاب مدیران از طریق فراخوان و بر اساس توانمندی اقدام خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شورای شهر قزوین روز شنبه پرکار و بدون استراحتی را پشت سر گذاشت تا چهار نامزد نهایی راه یافته به مرحله نیمه نهایی را در بررسی مجدد مورد ارزیابی قرار داده و به گزینه نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان غلامحسن اسلامی صدر، حسین معصوم، سید مهدی کاظمی و مهدی صباغ از صبح روز سه شنبه بر اساس قرعه کشی و به نوبت وارد جلسه شورا شدند تا به سوالات اعضای شورا پاسخ داده و آخرین توانمندی خود را به پارلمان محلی نشان دهند.

غلامحسن اسلامی صدر اولین نامزد راه یافته به جمع منتخبان شورا بود که با انتقاد از برخی طرح های اجرا شده اعلام کرد باید رینگ کمربندی شهر قزوین تکمیل شود تا بتوان ترافیک شهری را سامان داد.

مدیران را با فراخوان انتخاب می کنم

اسلامی صدر تصریح کرد: در جابجایی ها باید کرامکت و شان افراد حفظ شود و در انتخاب مدیران شهری به شاخصه هایی چون تخصص، جهادی بودن، تلاش شبانه روزی اهمیت می دهم و از طریق فراخوان از همه کسانی که در خود توانمندی و ظرفیت مدیریت می بینند دعوت می کنم برنامه داده و مورد قضاوت کارشناسی قرار گرفته و سپس مسئولیت بپذیرند.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی برخی افراد برای رسیدن به مدیریت در دفاتر نمایندگان حاضر می شوند و خود را به افراد خاص معرفی می کنند تا با اعمال نفوذ وارد مدیریت شوند که با آن مخالفم و از درون مجموعه برای هر پست سه نفر را بر می گزینیم تا به انتخاب نهایی برسیم.

اسلامی صدر گفت: هر سه سال همان مدیر را ارزیابی می کنیم و در فرآیند جذب مدیر شرکت می دهیم و تلاش خواهد شد از نفوذ جریانات سیاسی  جلوگیری کرده و آنها که در شهرداری نفوذ دارند قطع ید می کنیم.

وی در خصوص بودجه هم بیان کرد: بودجه ای که به ساخت و ساز متکی باشد حتما ایراد دارد در حالی که باید واقعی باشد تا شهردار را پاسخگو کند. 

اسلامی صدر گفت: در شهرداری سازمان های متعدد و موازی ایجاد شده که هزینه بر است که اصلاح ساختاری مورد توجه جدی و تکمیل طرح های نیمه تمام هم در اولویت قرار خواهد گرفت.

اجرای پل امام رضا کاریکاتور عمرانی کشور است

وی با انتقاد از اجرای برخی طرح ها اظهارداشت: ساخت پل امام رضا(ع) به نوعی کاریکاتور عمرانی کشور است و به شهرداری تحمیل شد.

اسلامی صدر در خصوص فساد هم گفت: هر اقدام و فرآیندی که قوانین را دور بزند و دنبال سود حداکثری باشد فساد است و با آن با قاطعیت برخورد می کنم.

این نامزد نشستن بر صندلی شهرداری قزوین در ادامه تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی می تواند سیاست درآمدی ما را تتظیم کند و با حذف هزینه های زائد و تعطیل کردن همایش ها می توانیم در هزینه ها صرفه جویی و آن را در سایر طرح ها استفاده کرده و به دنبال تحقق درآمدهای پایدار شهری و تبدیل تهدیدها به فرصت خواهیم بود.

حق شهرداری در برخی پروژه ها و مشارکتها ضایع شده

 اسلامی صدر اظهارداشت: در مورد برخی طرح های عمرانی به نظر می رسد سر شهرداری کلاه رفته و سهم آن بیشتر صدقه ای بوده و اگر در این پروژه ها همان زمین های واگذار شده حفظ می شد بیشتر سود می کردیم و در این زمینه شاهد آشفته بازاری هستیم.

وی اظهارداشت: ساماندهی محله هادی آباد مناسب نبوده و با این شیوه مشکل بافت فرسوده حل نمی شود زیرا شیوه اعیانی سازی منسوخ شده و باید خدمات شهرداری را به همه مردم برسانیم و نگذاریم توسعه شهری به مردم لطمه بزند.

در این دوره اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار از پنج کارشناس و مدیر باسابقه دعوت کردند تا به شورا کمک کنند از جمله مرتضی روزبه و احمد نصری ( استانداران اسبق) عباس ظاهری( رئیس سابق شورای شهر)، محمود کمالی شهردار اسبق و عباس نیکویه فرماندار و عضو شورای شهر اسبق که فقط دو کارشناس آقایان عباس نیکویه و کمالی به این دعوت پاسخ گفتند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین اسلامی صدر اسلامی صدر شورای شهر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند.    وی افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد.    مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!