Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا  به نقل از سایت این جشنواره، فیلم سینمایی "سامی"  موفق شد جایزه بهترین فیلمنامه این رویداد سینمایی را تصاحب کند.

"سامی" توسط کمپانی پخش سینمایی ستاک فیلم با مدیریت ستار چمنی‌گل در سطح جهان پخش می‌شود و نخستین فیلم بلند سینمایی داستانی عربی جنوب کشور، و از جمله تولیدات سینمای مستقل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم سینمایی سرگذشت عاشقانه مردی را روایت می‌کند که فقدان ۲۰ ساله همسرش را باور ندارد. کارگردان این فیلم برای باورپذیر جلوه‌ دادن فضا و آدم‌های این فیلم، از مجموعه‌ای از نابازیگران و بازیگران محلی و شناخته نشده، در کنار برخی عوامل فنی که برای نخستین بار، تجربه بلند اثر سینمایی خود را آزموده‌اند، استفاده کرده است.

باوی ساجد، تاکنون جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است. فیلم سینمایی «سامی» نگاهی به شرایط اجتماعی مردم عرب در سال‌های پس از جنگ تحمیلی دارد.

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به عماد سلمانیان(مدیر فیلم برداری و تدوین)، رسول حق جو(تدوین، طراحی وترکیب صدا)، بهشاد مطیعی(صدابردار)، سیدعدنان طاهری موسوی، عدنان سواری (مدیر تولید)، سیدرافع موسوی(جلوه های ویژه میدانی)، سید حسن جوادی(جلوه های ویژه رایانه ای)، مهدی فرطوسی(مشاور ومترجم زبان عربی)، سارا باوی ساجد(منشی صحنه)، علی رضا محمدی، مهران شکر، آلبو شهبازی(عکاس)، امین فلاحیان(طراحی تبلیغات)، میلاد جعفری(دستیار اول فیلمبردار)، علی رضا نوذر پور(دستیار صدا بردار)، حبیب باوی ساجد(طراح صحنه)، فاطمه چندریان پور(مجری طرح)، محبوبه هنریان(سرمایه‌گذار)، مقداد طرفه(تهیه کننده)، سعید نگراوی، سید محمدآل مهدی، امینه عبیات، امینه دغاغله، شاهرخ سخیراوی، علی محمود الفلاحیه، سیدشاکر موسوی نژاد و رضا نوری(بازیگران) اشاره کرد.

برچسب‌ها سینما خوزستان اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینما خوزستان اکران فیلم سینما خوزستان اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش

امروز با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «پرنده طلایی»، «مصلحت»، «بادیگارد»، «بیرون از بهشت»، «پل سفید»، «نامرئی»، «آتش»، «هویت»، «بهترین دوست من»، «ویل هانتینگ نابغه»، ««طلا و مس»، شنبه پانزدهم اردیبهشت از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

نام فیلم ساعت
شبکه دو
پرنده طلایی ۸:۰۰
مصلحت ۱۷:۳۰
شبکه سه
بادیگارد ۱۰:۰۰
شبکه تهران
پل سفید ۹:۰۰
بیرون از بهشت ۱۳:۳۰
شبکه نمایش
نامرئی ۱۷:۰۰
آتش ۱۹:۰۰
هویت ۲۱:۰۰
بهترین دوست من ۲۳:۰۰
شبکه امید
ویل هانتینگ نابغه ۱۸:۰۰
شبکه سلامت
«طلا و مس ۱۱:۰۰
کد خبر 750395

دیگر خبرها

  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه