Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@12:51:04 GMT

تحویل ۱۳۷ کلاس درس تا مهرماه

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۹۵۸۵

تحویل ۱۳۷ کلاس درس تا مهرماه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، چاوشان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: به طور قطعی برای مهرماه ۵۸ پروژه با ۱۳۷ کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی می‌دهیم.

وی  با اشاره به اینکه برای این ۵۸ پروژه ۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: ۳۰ درصد این اعتبار یعنی حدود ۱۹ درصد آن توسط خیرین تقبل شده است و همچنان نیز پروژه‌هایی با کمک خیرین را در دست اجرا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاوشان گفت: البته تمایل ما بر تحویل ۶۴ پروژه با ۱۷۹ کلاس درس برای مهرماه بود که به واسطه مشکلاتی، چون انشعابات و آسفالت و … نتوانسته‌ایم تحویل بدهیم، هرچند در بسیاری از آنان عملیات ساختمانی به پایان رسیده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس‌خراسان جنوبی  بیان کرد: اگر مدارس به جای مهر، در آبان ماه بازگشایی و یا کلاس‌های حضوری از آن زمان باشد، شاید بتوانیم همه ۶۴ پروژه را تحویل دهیم، ولی فعلاً تحویل قطعی همان ۵۸ پروژه است.

وی با بیان اینکه ما در ابتدای پروژه‌ها در حوزه صدور پروانه و در انتهای کار نیز در حوزه انشعابات با مشکل رو به رو می‌شویم، اظهار کرد: ما خواهان این هستیم که زمین‌های بلامعارض برای ساخت مدرسه تحویل ما داده شود تا مشکلاتی برای پروژه‌ها به وجود نیاید.

چاوشان اظهار کرد: در شهرستان بیرجند بیش از همه شهر‌ها با کمبود کلاس درس رو به رو است و این مسئله تنها منحصر به شهرک‌های اقماری نیست بلکه بیشتر در مساکن مهر با این معضل رو به رو هستیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس‌خراسان جنوبی گفت: ما در بیرجند ۱۰ سایت مسکن مهر داریم که به جز محدوده مسکن مهر شمال شهر که تا حدی اخیراً رفع نیاز شده، در باقی سایت‌ها نیاز به کلاس درس به طور جدی وجود دارد.

وی اظهار کرد: به عنوان مثال در بیرجند در محدوده سایت اداری هنوز نیاز به کلاس درس و مدرسه‌سازی وجود دارد و بیش از آن در شهرک امام علی (ع) بیرجند این نیاز احساس می‌شود که با همکاری و همراهی خیرین در آن محدوده یک پروژه را در دست اجرا داریم.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاس درس آموزش و پرورش سال تحصیلی جدید خراسان جنوبی کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

سید حسن هاشمی

علی مولوی حقیقی

کد خبر 6093401

دیگر خبرها

  • حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها