Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@23:51:12 GMT

مهلت پرداخت وام کرونا تا آخر بهمن ماه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۹۶۷۱

مهلت پرداخت وام کرونا تا آخر بهمن ماه تمدید شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، در هفته گذشته کارگروه اقتصادی ستاد ملی مقابله با کرونا مهلت پرداخت وام جدید کرونا را که پیش از این تا پایان شهریور ماه تصویب کرده بود، سه ماه دیگر و تا پایان آذر ماه تمدید کرد.

این تصویب در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا به ریاست معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری و به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تمدید زمان وام مشاغل آسیب‌ دیده از کرونا صورت گرفت و بر اساس آن صاحبان مشاغل ۱۴گانه آسیب دیده از کرونا در چهار گروه فرهنگ و هنر، گردشگری، ورزش و جوانان و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان آذرماه می توانند برای دریافت وام  به سامانه کارا مراجعه و مراحل ثبت‌نام خود را کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال تمدید مهلت ثبت نام وام جدید کرونا، پرداخت این وام از سوی بانک‌ها نیز با تمدید  مواجه شد.

پیش از این بانکها موظف بودند تا پایان آبان ماه تسهیلات حمایتی کرونا را پرداخت کنند اما علاء الدین اروجی، مدیرکل توسعه و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تمدید زمان پرداخت وام خبر داده و در تشریح جزییات این تصمیم می گوید: در کارگروه اقتصادی ستاد ملی مبارزه با کرونا دو اتفاق افتاد؛ یکی بحث تمدید تسهیلات کرونا که قبلاً تا پایان شهریور ماه تصویب شده بود و با تصویب کارگروه تا پایان آذرماه تمدید شد و دوم پرداخت تسهیلات ازسوی بانکها که تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی درباره نرخ سود تسهیلات و مدت بازپرداخت وام می گوید: روش کار به روال سابق است، طی یک دوره تنفس دو ماهه و بازپرداخت دوساله با نرخ سود ۱۲ درصد خواهد بود و متقاضیان می توانند با ورود به سامانه کارا اقدامات لازم را در خصوص ثبت نام انجام بدهند.

به گفته اروجی، تمام اطلاعات به صورت سیستمی در اختیار بانک قرار داده می شود و پرداخت وام پس از بررسی و تایید بانک صورت می گیرد.

صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در چهار رسته گردشگری، فرهنگ وهنر، حمل و نقل ریلی و هوایی و ورزش و جوانان جهت ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات حمایتی کرونا می توانند به سامانه کارای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  به نشانی https://kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110572 برچسب‌ها وام کرونایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وام کرونایی پرداخت وام تا پایان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به کزارش میزان، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه