Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-09@02:08:09 GMT

دستگیری مامور قلابی در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۹۶۸۰

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب در استان کرمان از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل عنوان دولتی و اطلاعاتی، مدعی اعمال نفوذ در مراجع انتظامی بود، خبر داد و گفت: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و برای وی کیفرخواست صادر شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حامد عمرانی در تشریح این خبر افزود: با اعلام گزارشی از سوی فردی که دارای پرونده در مرجع انتظامی بوده، مبنی بر پرداخت وجه به یک فرد مدعی اعمال نفوذ در حل و فصل پرونده در مرجع انتظامی، مراتب در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پلیس اطلاعات شهرستان رودبارجنوب با دستور قضایی، بلافاصله فرد مورد نظر را شناسایی کرد، تاکید کرد: نیروهای پلیس اطلاعات پس از شناسایی این فرد، در حالی که قصد فرار داشت، نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

عمرانی با اینکه متهم به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را از این عمل، تحصیل مال اعلام کرد، گفت: وی به اتهام غصب عنوان دولتی و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی دستگیر شده است.

وی تصریح کرد: پرونده مربوطه پس از رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب به‌منظور صدور حکم به دادگاه ارسال شده است و متهم همچنان با قرار متناسب در زندان به سر می برد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری متهم به قتل زهره فکور صبور

وکیل زهره فکور صبور با اشاره به خبر منتشرشده درباره‌ی دستگیری فرد متهم به قتل او گفت: بعضی جزییات پرونده اخلاقی و محرمانه است و شامل تهدید، اخاذی از خانم فکور صبور بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ حسین شاهرخی به انصاف نیوز گفت: فرد متهم به قتل زهره فکور صبور امروز از محلی که در آن مخفی شده بود طی یک عملیات فریب دستگیر شده است.

او با بیان اینکه «برخی جزییات پرونده اخلاقی و محرمانه‌ است» گفت: این موارد شامل تهدید و اخاذی از زهره فکور صبور بوده است.

آقای شاهرخی گفت: احتمالا تعداد شاکیان فرد متهم به قتل زهره فکور صبور بیشتر از چیزی‌ است که پیش‌بینی می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزییات دستگیری متهم به قتل زهره فکور صبور
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان